تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درمانگاه تامین اجتماعی لارستان افتتاح شد

درمانگاه خیر ساز تامین اجتماعی لارستان در استان فارس با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ، فرماندار، امام جمعه و نماینده مردم شهرستان لار در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد

به گزارش شمانیوز، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در مراسم افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی لارستان گفت: اسفند ماه سال گذشته ، ١٠ هزار میلیارد تومان به مستمری بگیران تامین اجتماعی کشور پرداخت شد.

دکتر سید تقی نوربخش با بیان اینکه در استان فارس ٢٣ مرکز درمانی در حال بهره برداری و یا عملیات اجرایی آن شروع شده است، افزود: در این استان ٢ هزار و ١٠٠ نفر تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند و این تعداد ٤٥ درصد جمعیت فارس را تشکیل می‌دهد که از خدمات درمانی و مزایای آن بهره‌مند هستند.
درمانگاه تامین اجتماعی لارستان به مدت دو سال ساخته شده است و با بهره برداری از آن ٧٠ هزار بیمه شده جنوب فارس و شمال هرمزگان رایگان از خدمات درمانی بهره مند می‌شوند.
در این درمانگاه دو پزشک عمومی و یک دندانپزشک فعالیت دارند وشهروندان می‌توانند از خدمات ویزیت، رادیولوژی، آزمایشگاه، دندانپزشک و داروخانه این مرکز درمانی استفاده کنند.
این درمانگاه با همت بانی خیر آقای وطن پرست با اعتبار ٤ میلیارد تومان ساخته و تجهیز شده و در زمینی به مساحت ١٦ هزار متر مربع و با زیربنای ٢ هزار و ٥٠٩ متر مربع احداث شده است.
همچنین گفتنی است، درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی لارستان دارای ٢٠ اتاق و در دوطبقه ساخته شده است.

منبع:اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درمانگاه تامین اجتماعی لارستان افتتاح شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..