تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظه دلهره‌آور و نفس‌گیر نجات مرد جوان از خودکشی +فیلم

لحظه دلهره آور نجات مردجوان از خودکشی+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،مرد جوانی که قصد خودکشی داشت، به روی پل مرتفع تریبورو در نیویورک رفت تا خود را به پایین پرتاب کند و به زندگی خود خاتمه بدهد.

ماموران که به محض دریافت گزارش مبنی بر تصمیم دیوانه وار این شخص خودشان را به پل رسانده بودند تمام تلاش خود را برای نجات او به کار گرفتند.

خوشبختانه برای لحظه ای در خلال عملیات نجات، این مرد از هوش رفت و همین موضوع بهترین فرصت را برای موفقیت ماموران فراهم کرد.

آنچه در این ماجرا رخ داده را در ویدئوی زیر می بینید.

انتهای پیام/

عملیات نفس گیر نجات مرد جوان از خودکشی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظه دلهره‌آور و نفس‌گیر نجات مرد جوان از خودکشی +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..