تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشفی اسفناک از پشت پرده آشپزخانه یک رستوران مجلل +فیلم

کشفی اسفناک از پشت پرده آشپزخانه یک رستوران مجلل///فیلم اضافه می شود////دپوی نوروزبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، طی ورود ناگهانی چند بازرس به یکی از رستوران های عربستان و بازدید آنها از آشپزخانه این مکان با صحنه ای تاسف آمیز مواجه شدند.

در این آشپزخانه مقدار زیادی گوجه فرنگی گندیده و فاسد برای استفاده در غذای مشتریان وجود داشت و مسئولان رستوران حاضر نبودند برای کار خود از گوجه های مرغوب با قیمتی بالاتری در غذا استفاده کنند.

این اتفاقی است که متاسفانه در برخی از نقاط جهان توسط بعضی رستوران‌دار ها رقم می خورد که از طمع آنها سرچشمه می گیرد زیرا می خواهند با کمترین هزینه بیشترین سود را به جیب بزنند حتی به قیمت تهدید سلامتی مشتریان، تنها چیزی که در این میان برایشان مهم بوده، پولی است که از این کاسبی سیاه به جیب می زنند.

انتهای پیام/

وضعیتی اسفناک در آشپزخانه یک رستوران مجلل



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشفی اسفناک از پشت پرده آشپزخانه یک رستوران مجلل +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..