تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدنی های جذاب روز – سه شنبه ۷ فروردین!

دیدنی های روز سه شنبه ۷ فروردین را از تجمع مردم در کنار مرکز تجاری آتش گرفته در شهر “کمروو” سیبری روسیه تا زنان چینی در حال ورزش یوگا را ببینید :

دیدنی های روز سه شنبه ۷ فروردین

دیدنی های روز سه شنبه 7 فروردین

تجمع مردم در کنار مرکز تجاری آتش گرفته در شهر “کمروو” سیبری روسیه. در سانحه آتش سوزی اخیر در این مرکز خرید دستکم ۶۴ نفر کشته شدند.

جزئیاتی از آتش گرفته در شهر “کمروو” سیبری روسیه

آتش سوزی در یک مرکز خرید در شهر کمرورو، واقع در غرب سیبری روسیه، حداقل ۵۳ کشته برجای گذاشته است.رسانه های روسیه می گویند شماری از مردم از جمله کودکان در این سانحه مفقودالاثر شده اند.گزارش های اولیه حاکیست که حریق در طبقه چهارم ساختمان آغاز شد. گفته می شود برخی مردم برای فرار از آتش خود را از پنجره های ساختمان بیرون انداخته اند.

کمرورو، واقع در ۳۶۰۰ کیلومتری شرق مسکو، یکی از مراکز تولید زغال سنگ روسیه است.

گفته می شود که آتش سوزی در قسمت تفریحی ساختمان که سینمایی در آن قرار دارد آغاز شد؛
به همین خاطر، این نگرانی وجود دارد که کودکان بیشتری در ساختمان گیر افتاده باشند؛
بخشی از سقف ساختمان در نزدیکی سینما فرو ریخته است.
یک باغ وحش نیز در این مرکز واقع است.
مقامات در ابتدا تعداد کشته ها را پنج نفر اعلام کرده بودند. علت وقوع آتش سوزی هنوز اعلام نشده است.

دیدنی های روز سه شنبه ۷ فروردین در فضای مجازی

دیدنی های روز سه شنبه 7 فروردین

ماهیگیری در حاشیه دریاچه‌ای در فلوریدا آمریکا

دیدنی های روز سه شنبه 7 فروردین

تمیز کردن ماکت‌های یک پارک دایناسور در آلمان

دیدنی های روز سه شنبه 7 فروردین

آیین گرامیداشت چهل و هفتمین سالگرد استقلال بنگلادش- داکا

درباره کشور بنگلادش بیشتر بدانید

کشور بنگلادش در جنوب شرقی آسیا و سواحل شمالی خلیج بنگال واقع شده است.
بیشتر خطوط مرزی بنگلادش با هند مشترک بوده و قسمت کوتاهی در جنوب شرقی با میانمار (برمه) همسایه است. این کشور دارای ۱۴۷/۵۷۰ کیلومتر مربع مساحت و حکومت آن جمهوری است. بیش از ۸۸% مردم آن مسلمان بوده و کمتر از ۱۱% هندو ۱% بودایى و مسیحی می باشند.

جمعیت بنگلادش بیش از ۱۲۹ میلیون نفر می باشد و پیش بینی می شود که جمعیت آن تا سال ۲۰۲۵م بیش از ۱۷۸ میلیون نفر گردد. ضمن اینکه ۴۱ سال طول خواهد کشید تا جمعیت آن دو برابر شود. پایتخت کشور بنگلادش، داکا و واحد پول آن تاکا می باشد.

بنگلادش پس از جدایى از هندوستان، خواهان استقلال از پاکستان شد.
در ابتدا، پاکستان شرقی و غربی به عنوان یک کشور واحد در سال ۱۹۴۷م از هند استقلال یافتند.
اما بنگالی های ساکن پاکستان شرقی که نزدیک به ۹۸ درصد جمعیت این سرزمین را تشکیل می دهند، از تبعیض های دولت مستقر در پاکستان غربی به شدت ناراضی بودند.

آن ها ابتدا خواستار خودمختاری بوده ولی سپس خواهان استقلال گردیدند.
سرانجام با مبارزه مسلحانه و دخالت ارتش هند، بنگلادش از پاکستان جدا شد و سرانجام استقلال بنگلادش روز ۲۶ مارس ۱۹۷۱م توسط شیخ مجیب الرحمن مبارز استقلال طلب بنگلادشی اعلام گردید و او به ریاست جمهوری این کشور دست یافت.
حکومت این کشور جمهوری چند حزبی با یک مجلس قانون گزاری است.

تصاویر و دیدنی های روز سه شنبه ۷ فروردین

دیدنی های روز سه شنبه 7 فروردین

رای دادن در انتخابات ریاست جمهوری مصر – قاهره

دیدنی های روز سه شنبه 7 فروردین

گردهمایی مخالفان عضویت ترکیه در اتحادیه اروپا در حاشیه نشست مشترک ترکیه و اتحادیه اروپا در شهر وارنا بلغارستان

دیدنی های روز سه شنبه 7 فروردینقایقرانی در دریاچه پارکی در توکیو ژاپندیدنی های روز سه شنبه 7 فروردینآرایشگاه خانگی در شهر هاوانا کوبادیدنی های روز سه شنبه 7 فروردیننمایش تابلوی نقاشی “پرتره آندره کوپال” – ۱۶۳۵- اثر “رامبراند” نقاش هلندی در موزه هنرهای زیبا “پوشکین” در شهر مسکودرباره رامبراند بیشتر بدانید

در ۱۵ ژوییه ۱۶۰۶ میلادی خانواده وان راین ، تولد نهمین فرزندشان را جشن گرفتند و نام رامبراند را بر او نهادند.پدر خانواده آسیاب بادی بزرگی داشت.

هنرمند جوان با کشیدن طرح هایی از افرادی در حال گفتگو، چرت زدن، گدایی و کارهایی از این دست بودند خود را سرگرم می ساخت.مردم نیز به وی که هنرمندی نقاش می نمود با دیده احترام می نگریستند و از تشویق او مضایقه نمی کردند.چرا که هلند قرن هفدهم شاهد مردمی بود که بسیار به هنر نقاشی بها می دادند واز قشر غنی گرفته تا افراد فقیر و محروم به شدت عاشق تابلو های هنری بودند.

بعد از مدتی رامبراند مبدل به بهترین و سرعتی ترین شاگرد کارگاه لاستمن شد به گونه ای که استاد قسمت هایی از تابلو هایی چون غسل تعمید مرد اخته و کوریولانوس سردار رومی را برای کشیدن به وی واگذار کرد.

حضور در جمع اساتید بزرگی چون”ادریان وان نیولند، ورنروان دروالکرت و کورنلیس وان دروست” که جملگی در محله هنرمندان زندگی می کردند برای وی غنیمتی به شمار می آمد.

دیدنی های روز سه شنبه 7 فروردینزنان چینی در حال ورزش یوگا

عصر ایران – نوداد – ضیاالصالحین – پویا اندیش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدنی های جذاب روز – سه شنبه ۷ فروردین!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..