تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دسر شکلات و نعنا


1- برای تهیه دسر شکلات و نعناع ابتدا سفیده تخم‌مرغ را با همزن بزنید تا کاملا پوک و سبک شود. حالا شکلات تخته‌ای، خامه و پودر کاکائو را روی حرارت غیر‌مستقیم بگذارید تا ذوب شود. سپس اسانس نعنا را به شکلات اضافه کنید.

2- بیسکویت را پودر شده را با سفیده تخم مرغ فرم گرفته مخلوط کنید. سپس آن را همراه بادام‌زمینی پودر شده به مخلوط شکلات اضافه کرده، مخلوط کنید. در نهایت مواد آماده شده را داخل قالب‌های شکلاتی بریزید و به مدت ۲۴ ساعت در یخچال بگذارید تا بسته شود.

3- سپس آن را از قالب خارج کنید و برای تزیین دسر شکلات و نعناع به آن اسپری طلایی بزنید یا با قلم‌مو و رنگ پودری طلایی برس بزنید و تزیین کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دسر شکلات و نعنا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..