تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نصرتی: تیم ملی فوتبال ایران با ۶ گل اسپانیا را شکست می‌دهد!

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد نصرتی مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران و فعلی نفت تهران در گفتگوی نوروزی با باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت کرد.

نصرتی که گل صعود ایران به جام جهانی ۲۰۰۶ را مقابل بحرین به ثمر رساند ۸۳ بازی و پنج گل ملی در کارنامه دارد. قهرمانی با تیم ملی امید ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۰۲ بوسان، قهرمانی رقابت‌های غرب آسیا در سال ۲۰۰۴ و قهرمانی جام آسیا- اقیانوسیه ۲۰۰۳ جزء افتخار‌های ملی این بازیکن است.

نصرتی در عرصه باشگاهی پیراهن تیم‌های ابومسلم مشهد، پاس تهران، پرسپولیس، النصر امارات، تراکتورسازی، پیکان، گسترش فولاد تبریز و ماشین سازی تبریز و نفت تهران را برتن کرده است. ۲ قهرمانی لیگ برتر با پرسپولیس و پاس و یک قهرمانی جام حذفی با تراکتورسازی هم جزء دست آورد‌های نصرتی در فوتبال باشگاهی است.

سال ۹۶ را چگونه گذراندید؟

از لحاظ شغلی سال سختی را پشت سر گذاشتم چراکه ماشین سازی و نفت تهران وضعیت دشواری در لیگ برتر داشتند. با این وجود از لحاظ خانوادگی سال به نسبت متوسطی برای من بود.

از لحاظ مالی این سال چگونه بود؟

متاسفانه مشکلات مالی تیم‌هایی که در آن‌ها بازی کردم سبب شد از لحاظ مالی هم سال ۹۶ برای من سال خوبی نباشد.

بهترین اتفاق سال ۹۶ برای شما چه بود؟

در کل از این سال رضایت دارم، اما اتفاق خاصی که بتوانم از آن به عنوان شیرین‌ترین رویداد سال ۹۶ نام ببرم، برای من رقم نخورد. هرچند سال گذشته متعادل بود، اما صعود تیم ملی به جام جهانی ۲۰۱۸ و بهتر شدن وضعیت تیم نفت در اواخر سال جزء بهترین خاطرات من از این سال است.
بدترین اتفاق سال ۹۶ از نظر شما چیست؟

مشکلات مالی مردم ایران، از بین رفتن ۶۶ نفر از هم وطنانمان در سانحه هوایی تهران- یاسوج، غرق شدن کشتی سانچی و از بین رفتن جمع کثیری از مردم ایران در زلزله کرمانشاه که در سال ۹۶ اتفاق افتاد، بسیار تلخ بود. بدون اغراق و مظلوم نمایی می‌خواهم بگویم از مشکلاتی که برای مردم به وجود می‌آید، بغضم می‌گیرد و غصه می‌خورم. مانده ام چرا با وجود منابع طبیعی و سایر ثروت‌هایی که در کشورمان وجود دارد، مردم تا این حد سخت زندگی می‌کنند. باور کنید اگر امنیت مالی و آرامش در جامعه وجود داشته باشد، مردم راحت زندگی می‌کنند. باید مسئولان از ثروت کشور برای رسیدن مردم به رفاه استفاده کنند. اینکه نمی‌توانیم از دانشمندان و نخبگان ایرانی‌ای که در کشور‌های دیگر فعالیت می‌کنند، در جهت پیشرفت کشورمان استفاده کنیم، دردناک است. امیدوارم یک روز تمام مشکلات حل شود.

سال 97 سال سگ است و بسیاری از مردم در فضای مجازی اعلام می‌کنند امیدوارند این حیوان پاچه زندگی آن‌ها را گاز نگیرد. چه نظری درمورد این موضوع دارید؟

شاید برخی افراد از اینکه سگ پاچشان را بگیرد، نگران باشند، اما این حیوان نماد وفاداری است و امیدوارم در سال ۹۷ به مردم ایران وفا کند و سال خوبی پیش رو داشته باشیم. از خدا می‌خواهم مشکلات اقتصادی مردم در سال سگ کاهش یابد و از ثروت‌های هنگفتمان به بهترین شکل بهره ببریم.

چه آروزیی در سال ۹۷ دارید؟

متاسفانه برخی عزیزانم درگیر بیماری هستند که امیدوارم در سال جدید شفا پیدا کنند. ضمن آروزی سلامتی و موفقیت برای تمام مردم ایران دوست دارم مشکلات موجود کاهش یابد. زندگی مردم ایران مانند یک زنجیر با هم در ارتباط است و مسئولان باید وظایفشان را به بهترین شکل انجام دهند تا صلح، ثبات و آرامش در کشور برقرار شود.

بهترین عیدی زندگی تان را از چه کسی گرفته اید و به چه کسی عیدی می‌دهید؟

اکنون به سنی رسیده ام که بیشتر از عیدی گرفتن، عیدی می‌دهم. یکی از دوستانم در بانک مشغول است و اسکناس‌های نویی که از او می‌گیرم، لای قرآن می‌گذارم و به بچه‌های برادر و خواهرم عیدی می‌دهم. پدر من هم چنین کاری انجام می‌داد، اما کفش میخی که او ۲۵ سال پیش به من عیدی داد، تاکنون در خاطرم مانده است.

از نورز‌هایی که در تیم ملی بودید، چه خاطره شیرینی دارید؟

بهترین خاطره ام به برتری تیم ملی ایران مقابل ژاپن در هفت فروردین ۱۳۸۴ مربوط می‌شود. در آن بازی ۲ بر یک این تیم را شکست دادیم و گام بلندی برای صعود به جام جهانی برداشتیم، اما این خاطره شیرین با شنیدن خبر فوت هفت تماشاگر ایرانی که برای تماشای دیدار تیم ملی و ژاپن به ورزشگاه آمده بودند، تلخ شد. در نوروز ۹۰ هم توانستیم با نتیجه ۶ بر صفر الشباب امارات را شکست دادیم که آن هم جزء خاطرات شیرین فوتبالی من در نوروز است.

در دوران شما کدام بازیکن تیم ملی شیطنت بیشتری داشت؟

حامد کاویانپور، پژمان جمشیدی، میلاد میداووی و آندرانیک تیموریان بازیکنانی بودند که در اردو‌ها و تمرینات تیم ملی شیطنت می‌کردند و اوقات خوشی را برای ما به وجود می‌آوردند.

برای نوروز ۹۷ برنامه سفر در نظر گرفته اید؟

اگر فرصتی فراهم شود به یکی از استان‌های شمالی سفر می‌کنم.

یک دروغ سیزده بگویید.

ایران در جام جهانی اسپانیا را ۶ تایی می‌کند.

کدام یک از خوراکی‌ها و تنقلات سفره هفت سین را بیشتر دوست دارید؟

سیب را خیلی دوست دارم. البته از میان اجزای آجیل هم به جز بادام هندی همه را دوست دارم.

بازیگر و خواننده مورد علاقه تان کیست؟

پژمان جمشیدی که اکنون به یکی از بازیگران درجه یک کشورمان تبدیل شده است، از دوستان قدیمی من است. یادم می‌آید در سفر تیم ملی به اوکراین، علی دایی و برخی دیگر از بزرگان تیم از جمشیدی درخواست کردند خاطره تعریف کند که این اقدام پژمان سبب شد ز. خنده ریسه برویم. در زمانی هم که با جمشیدی در پاس تهران همبازی بودم، یک جکوزی و حوضچه آب سرد در اختیار ما قرار داشت که پس از پایان تمرین یک ساعتی در این جکوزی می‌ماندیم و شاهد شوخی‌های او بودیم. در کل زمانیکه جمشیدی به پاس آمد، بازیکنان حدود یک تا یک ساعت و نیم پس از پایان تمرین به منازل خود بازمی گشتند و در این مدت اوقات خوشی با پژمان داشتیم. در کنار رفاقتم با جمشیدی باید از نوید محمدزاده و شهاب حسینی به عنوان بازیگرانی توانمند و صاحب سبک یاد کنم. از نقش آفرینی‌های این ۲ بازیگر لذت می‌برم.

در مورد خواننده مورد علاقه ام هم باید بگویم من به موسیقی سنتی و کلاسیک بیشتر از پاپ علاقه دارم، اما ترانه‌های پا را هم دنبال می‌کنم.

انتهای پیام/

گفتگوی نوروزی با محمد نصرتی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نصرتی: تیم ملی فوتبال ایران با ۶ گل اسپانیا را شکست می‌دهد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..