تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محرز: تقابل با ایران، دیدار پیچیده‌ای خواهد بود

ورزش سه: ریاض محرز، ستاره تیم ملی الجزایر به خبرنگاران گفت که آنها برای تقابل با ایران کاملا آماده اند.


 الجزایر، حریف تیم ملی ایران در دیدارهای دوستانه پیش از جام جهانی خواهد بود. دو تیم امشب در اتریش مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت و محرز برای این دیدار ابراز امادگی کرد.

او گفت:" ما قدم به قدم پیشرفت می‌کنیم، بازی دوستانه ای پیش روی ماست و برای پیروزی پا به میدان خواهیم گذاشت. بازی مهمی داریم و سعی می‌کنیم که پیروز شویم."

محرز درباره ایران گفت:" ایران تیم خوبی است و بازی پیچیده ای مقابل آنها پیش رو داریم. باید ببینیم که چه چیز در انتظار ماست."

محرز: تقابل با ایران، دیدار پیچیده‌ای خواهد بود


ستاره لستر درباره غیبت این تیم در دیدارهای دوستانه آفریقا گفت:" ما به بازی کردن مقابل تیم های آفریقایی عادت کرده ایم و تجربه خوبی مقابل انها داریم. چهار سال است که این تیم کنار هم حضور دارد، حتی اگر مشکلاتی داشته باشیم ولی سعی می‌کنیم گام به گام بهبود بیابیم."

محرز درباره بازی در اروپا گفت:" خیلی خوب است که در اروپا باشیم، اینجا شریاط آب و هوایی متفاوت است و سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. سعی می‌کنیم بدون هیچ بهانه ای، فشار را بر خود بیشتر کنیم.

باید بهتر از اینها کار کنیم. ما نتوانستیم نتایجی که انتظار می‌رفت را کسب کنیم و دستاوردی داشته باشیم و فکر می‌کنم باید دوره خوبی را شروع کنیم. به شخصه فکر می‌کنم می‌توانم بهتر از اینها کار کنیم و همینطور در بازی های دوستانه باید بهتر باشیم. باید سعی کنیم که بهترین تیم را راهی جام ملت های آفریقا 2019 کنیم."

محرز درباره ماجر، سرمربی جدید تیم ملی الجزایر گفت:" ما فوتبالیست هستیم و خوش شانس هستیم که می‌توانیم به مربی و صحبت‌هایش گوش کنیم و هماهنگ شویم. با ماجر خوب کار کرده ایم و سعی می‌‌کنم تمرینات را به بهترین شکل انجام دهیم. به همین علت است که بازی های دوستانه برای ما خیلی مهم تر هستند. سعی می‌کنیم تا ماه سپتامبر فرمول مناسبی برای ساخت بهترین تیم را پیدا کنیم."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محرز: تقابل با ایران، دیدار پیچیده‌ای خواهد بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..