تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از آغاز پخش دو سریال تلویزیونی تا همکاری رسانه‌ای با سوریه و حزب‌ الله

نوروز//  مهم‌ترین‌های مهربه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در سال گذشته هم با تمام فراز و نشیب ها و رخدادهای تلخ و شیرین، رسانه ملی برنامه های متنوعی را تدارک دید و همراه مردم بود. در این گزارش می توانید مهمترین رویدادهای خبری و تولیدی صداوسیما  در مهرماه سال 96 را در اینجا بخوانید.

آغاز پخش سریال «نوار زرد» از شبکه دو

مجموعه پليسی «نوار زرد» به مناسبت هفته نيروی انتظامی، از شبكه دو روی آنتن رفت.

انتصاب مدیرکل جدید صدا و سیمای کیش

رئیس سازمان صدا و سیما، «علیرضا نجابت» را به سمت مدیركل صدا و سیمای مركز كیش منصوب كرد.

برگزاری اختتامیه نخستین جشنواره تلویزیونی مستند

نخستین جشنواره تلویزیونی مستند با معرفی و تجلیل از برگزیدگان فصل دوم این جشنواره به کار خود پایان داد.

 آغاز پخش سریال عقیق

سریال «عقیق» در 10 قسمت 40 دقیقه‌ای به كارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌كنندگی محمدرضا شفیعی از شنبه 22 مهر  تقدیم مخاطبان شبكه سه سیما شد.

امضای یادداشت تفاهم رسانه ای میان ایران و سوریه

بر اساس اين يادداشت تفاهم كه به امضای آقايان دكتر علی عسكری و رامز ترجمان رسيد، دو كشور همكاری های رسانه ای در بخش‌های فنی، خبری و آموزشی را گسترش خواهند داد.

  امضای یادداشت تفاهم همکاری فرهنگی و رسانه ای میان حزب الله لبنان و سازمان صداوسیما

بر اساس این تفاهم‌نامه، همكاری‌های فرهنگی و رسانه‌ای میان حزب‌الله لبنان و سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران گسترش می‌یابد و دو طرف از ظرفیت‌های مختلف خود برای تقویت جبهه رسانه‌ای محور مقاومت استفاده می‌كنند.

 دیدار دكتر علی عسكری رئیس سازمان صدا و سیما با سیدحسن نصرالله دبیركل حزب‌الله لبنان

در این دیدار آقایان سیدحسن نصرالله و دكتر علی‌عسكری درباره تحولات میدانی سوریه، عراق و لبنان و پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت بحث و گفت‌وگو كردند. همچنین در این دیدار به نقش رسانه‌ها در جبهه مقاومت اشاره و تاكید شد که حضور رسانه‌های جبهه مقاومت در كنار نیروهای میدانی، تاثیر بسزایی در پیروزی‌های این جبهه داشته است.

 مدیر تأمین شبکه تماشا منصوب شد

محمد احسانی مدیر شبکه‌های نسیم، نمایش و تماشا در حکمی سید محسن رفیعی‌پور علوی را به سمت مدیر تأمین شبکه تماشا منصوب کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از آغاز پخش دو سریال تلویزیونی تا همکاری رسانه‌ای با سوریه و حزب‌ الله»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..