تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش حسام الدین آشنا به فیلم لاتاری

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر فیلم های سر و صدا به راه انداختند که از جمله آنها می توان به فیلم لاتاری اشاره کرد.

فیلم لاتاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه کنندگی سیدمحمود رضوی در سال ۱۳۹۶ تولیده شده است و از جمله فیلم‌هایی است که در بخش سودای سیمرغ سی و ششمین جشنواره فیلم فجر ۹۶ حضور داشت و به عنوان  پرمخاطب‌ترین فیلم جشنواره انتخاب شد.

حسام الدین آشنا، مشاور فرهنگی رئیس جمهور و رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک ریاست‌ جمهوری که حضور فعالی در شبکه‌های اجتماعی دارد با انتشار پستی در صفحه توئیتر خود نسبت به این که گفته بودند "لاتاری فیلم ِفارسی است واکنش نشان داد.
آشنا نوشت:"گفتند لاتاری فیلمفارسی است.گفتم نه!لاتاری فیلم خلیج فارسی است.

گفتنی است  ؛ در این فیلم افرادی چون هادی حجازی فر ، ساعد سهیلی، جواد عزتی، حمید فرخ نژاد به ایفای نقش می پردازند.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش حسام الدین آشنا به فیلم لاتاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..