تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شعرخوانی طنز با موضوع حمایت از کالای ایرانی در حضور رهبر انقلاب +فیلم

شعرخوانی طنز با موضوع حمایت از کالای ایرانی در حضور رهبر انقلاب +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به رسم همیشگی لحظاتی پس از آغاز سال نو شعار سال جدید را "حمایت از کالای ایرانی" اعلام کردند. این نامگذاری نشان می‌دهد حمایت از کالای ایرانی تا حدی مهم است که رهبر انقلاب اولویت اصلی کشور را این موضوع قرار دادند.

اگر حمایت از تولید داخلی به معنی واقعی کلمه صورت بگیرد، اقتصاد ملی نیز تقویت خواهد شد که در نتیجه‌ی آن بسیاری از آسیب‌های اجتماعی مرتفع خواهد شد.

در خرداد ماه سال گذشته و در شام میلاد کریم اهل‌‌بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام، جمعی از اهالی فرهنگ، استادان شعر و ادب فارسی و شاعران جوان و پیشکسوت کشور و تعدادی از شاعران از کشورهای هندوستان، افغانستان و ترکیه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. در این دیدار، ۳۰ نفر از شاعران، اشعار خود را در حضور رهبر انقلاب اسلامی قرائت کردند. یکی از شعرا یعنی محمدحسین مهدویان یک شعر طنز با موضوع حمایت از تولید ملی در حضور رهبر انقلاب خواند که در ادامه ویدئوی آن را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

شعرخوانی طنز محمدحسین مهدویان با محوریت «تولید داخلی» در دیدار شاعران با رهبر انقلاب



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شعرخوانی طنز با موضوع حمایت از کالای ایرانی در حضور رهبر انقلاب +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..