تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساحلی بازان زیر 19 سال از سهمیه جهانی بازماندند

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر 19 سال آسیا و انتخابی قهرمانی جهان به میزبانی تایلند برگزار شد و تیم ایران با ترکیب سینا شوکتی و سامان بهبودی در این رقابت ها به میدان رفت.

ملی پوشان ایران در دو مسابقه اول و دوم خود تیم های چین تایپه و کامبوج را با نتایج مشابه دو بر صفر شکست دادند اما در مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه دو بر صفر از قزاقستان شکست خوردند و از گردونه رقابت ها کنار رفت. سه تیم برتر این مسابقات سهمیه رقابت های جهانی را به دست می آورد.

نادر انصاری دبیر سازمان ساحلی فدراسیون والیبال درباره مراحل آماده سازی تیم زیر 19 سال ایران برای شرکت در این مسابقات گفت: متاسفانه سازمان ساحلی در سال 96 هیچ برنامه ای برای رده های سنی پایه در نظر نگرفته بود اما وقتی مسئولیت این بخش را بر عهده گرفتیم، با وجود فرصت کمی که تا آغاز رقابت های قهرمانی آسیا باقی مانده بود نمی خواستیم فرصت حضور تیم ملی در این میدان را از دست بدهیم.

وی افزود: پس از مسابقات تور جهانی کیش، با اعلام فراخوان، از هیئت های استانی خواستیم اگر بازیکن خوبی در این رده سنی دارند معرفی کنند. صابر هوشمند سرمربی تیم زیر 19 سال، در یک اردوی دو روزه، هشت بازیکن را انتخاب کرد و از میان این هشت بازیکن هم در یک اردوی دو روزه دیگر، دو بازیکن به عنوان نفرات نهایی تیم ملی برگزیده شدند. متاسفانه فرصتی برای بررسی بیشتر بازیکنان مستعد نداشتیم و مجبور بودیم بلافاصله اسامی نهایی بازیکنان را به کنفدراسیون آسیا اعلام کنیم.

انصاری گفت: اگر از چند ماه قبل برای شرکت تیم ملی در این مسابقات برنامه ریزی می شد، مطمئن هستم که می توانستیم سهمیه جهانی را به دست بیاوریم زیرا تیم هایی که بر سکوهای برتر این رقابت ها قرار گرفتند سطح فنی بالایی نداشتند.

دبیر سازمان ساحلی فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد: برنامه ما این است که از این به بعد به رده های پایه اهمیت بیشتری بدهیم و برای پرورش بازیکنان در این رده های سنی برنامه ریزی کنیم.

انتهای پیام/

ناکامی ساحلی‌بازان ایران در کسب سهمیه جهانی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساحلی بازان زیر 19 سال از سهمیه جهانی بازماندند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..