تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جلسه صبحگاهی سلطانی فر با شفر و افتخاری

ورزش سه: به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، صبح امروز سیدرضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال به همراه وینفرد شفر سرمربی این تیم با حضور در وزارت ورزش و جوانان با مسعود سلطانی فر وزیر محترم ورزش و جوانان دیدار داشتند. در این جلسه دکتر سلطانی فر ضمن بیان نکات مد نظرشان برای استقلال در ادامه رقابت های لیگ برتر، جام حذفی و آسیایی آرزوی موفقیت کرد. در این دیدار دوستانه آقای افتخاری و وینفرد شفر درباره آخرین شرایط استقلال، نتایج آبی‌پوشان و برنامه‌های آینده این تیم توضیحاتی به دکتر سلطانی‌فر ارائه دادند.

سلطانی فر در این جلسه گفت: فوتبال ایران و جهان را بیش از 40 سال است که دنبال می کنم، برای به سازی فوتبال ایران در همه سطوح اقدامات گسترده ای صورت گرفته است ولی تا نقطه مطلوب هنوز فاصله داریم و تمام تلاش وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال حفط اعتبار و شان فوتبال ایران در عرصه بین المللی است .

او ادامه داد: در استقلال و پرسپولیس در یک سال گذشته اصلاحات ساختاری و اقدامات مناسبی برای تامین منابع انجام دادیم و امروز شاهد موفقیت این دو تیم بزرگ و مردمی هستیم.

وزیر ورزش و جوانان در پایان ضمن آروزی موفقیت برای دو تیم استقلال و پرسپولیس به ویژه در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: امیدوارم بتوانیم با کمک و همدلی، موجبات خرسندی هواداران را فراهم آوریم.

جلسه صبحگاهی سلطانی فر با شفر و افتخاری




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جلسه صبحگاهی سلطانی فر با شفر و افتخاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..