تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت ۶ میلیون بازدید نوروزی از امامزادگان کشور/ اسکان بیش از ۳۰۰ هزارمسافر در زائر سرا‌ها

ثبت ۶ میلیون بازدید نوروزی از امامزادگان کشور/ اسکان بیش از ۳۰۰ هزارمسافر در زائر سرا‌هابه گزارش  حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه،  حجت الاسلام و المسلمین احمد شرفخانی معاون فرهنگی واجتماعی  سازمان  اوقاف و امور خیریه با تبریک عید نوروز و ایام مبارک  ماه رجب  از اجرای طرح آرامش بهاری ویژه ایام نوروز در جوار اماکن متبرکه کشور خبر داد و گفت: این طرح ملی  با آماده سازی 2700 امامزاده از 27 اسفند ماه در بقاع متبرکه کشور، میزبان زائران و گردشگران و مسافران نوروزی است.

وی با ارائه گزارشی در  خصوص اجرای برنامه‌های نوروزی اوقاف در جوار اماکن متبرکه اظهارداشت: سازمان  اوقاف و امور خیریه با اجرای ویژه برنامه ملی طرح آرامش بهاری یکی از دستگاه‌های فرهنگی فعال در ایام نوروز است که ظرفیت لازم  را برای استقبال از مسافران نوروزی و ارائه خدمات گوناگون فرهنگی، اجتماعی و اقامتی  فراهم کرده است.

شرفخانی  افزود: امسال در طرح نوروزی آرامش بهاری  همچنین بیش از 3500 نفر مبلغ و بومی و غیر بومی  به آستان امامزادگان شاخص اعزام و در حال فعالیت تبلیغی و مشاوره ای در حوزه های مختلف هستند.

وی گفت: اجرای ویژه برنامه تحویل سال نو، برپایی سفره‌های هفت‌سین، پخش پیام نوروزی مقام معظم رهبری در بقاع متبرکه، برپایی خیمه‌های معرفت شامل غرفه‌های کودک و نوجوان، حجاب و عفاف، مشاوره و پاسخگویی به مسائل شرعی  و خانوادگی و برپایی نمایشگاههای فرهنگی  از جمله برنامه‌های فرهنگی طرح آرامش بهاری است .

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف با بیان اینکه هدف از اجرای طرح آرامش بهاری تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و گردشگری است تصریح کرد:از ابتدای ایام تعطیلات نوروز امسال بیش از  شش میلیون نفر بارزائر و گردشگر به زیارت امامزادگان و اماکن متبرکه مشرف شدندکه از این تعداد بیش از  300 هزار نفرهم تا سوم فروردین ماه از خدمات اسکان ارائه شده در بقاع متبرکه بهره‌مند شدند.

معاون سازمان  اوقاف گفت: در طرح نوروزی آرامش بهاری در مجموع بیش از  30 هزارنفر از همکاران اداری ،هیات امناء،متولیان، خدام افتخاری، مدیران مراکز فرهنگی و مبلغان عزیز  طی این ایام خدمت رسانی لازم را به زائران و گردشگران ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت ۶ میلیون بازدید نوروزی از امامزادگان کشور/ اسکان بیش از ۳۰۰ هزارمسافر در زائر سرا‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..