تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قوی‌ترین زنانی که با سرنوشت مبارزه کردند

وب سایت بدونیم: زنان موجودات ظریف و حساسی هستند که در زندگی به عشق و توجه زیادی نیاز دارند. اما با این وجود بیشتر زن ها زمان مواجه شدن با مشکلات قدرت روحی و استقامت زیادی از خودشان نشان می دهند تا به شادی واقعی در زندگی برسند. بدونیم می خواهد شما را با زنانی که برای به دست آوردن شادی به سختی مبارزه کرده اند و سرنوشت را جور دیگری رقم زده اند. داستان الهام بخش آن ها ثابت می کند که ضعف و ناتوانی هیچ نقشی در زندگی زنان نمی تواند داشته باشد.

دختری که با ۱۸ عمل جراحی اکنون به عنوان جراح مشغول به کار است

قوی ترین زنانی که با سرنوشت مبارزه کردند
کودی هال دختر بریتانیایی با یک ضایعه جلدی بسیار شدید به دنیا آمد. پزشک ها والدین او را کاملا نا امید کردند و اعتراف کردند که هیچ کاری برای رفع مشکل او نمی توانند انجام دهند. بنابراین تمام خانواده با کمک همدیگر هزینه اولین جراحی او را زمانی که تنها ۱ سال داشت جمع آوری کردند.قوی ترین زنانی که با سرنوشت مبارزه کردند
کودی تا سن ۱۴ سالگی زیر تیغ ۱۸ عمل جراحی رفت و در تمام این دوره یک زندگی بسیار عادی و با بهترین رتبه ها در مدرسه داشت. برای کودی کنترل موقعیتش کمی سخت بود اما هرگز به دیگران اجازه مسخره کردن و خندیدن به خودش را نداد.قوی ترین زنانی که با سرنوشت مبارزه کردند
کودی اکنون در بخش جراحی بیمارستان Kettering General مشغول به کار است و ازدواج موفقی داشته است. او در بزرگ ترین روز زندگی اش می گوید "می خواهم به مردم نشان دهم که همیشه پایان خوشی در راه است”
ملاله یوسف زی فعال حقوق بشر پاکستانی ادامه تحصیل زنان در کشورهای مسلمان را ممکن ساخت

ملاله یوسف زی یک قهرمان و الگوی واقعی برای زنان دنیاست. او پس از انتشار مطالب وبلاگش برای بی بی سی در رابطه با وضعیت زنان تحت رژیم طالبان که دختران را از ادامه تحصیل و رفتن به مدرسه منع می کنند معروف شد.

قوی ترین زنانی که با سرنوشت مبارزه کردند  قوی ترین زنانی که با سرنوشت مبارزه کردند


او پس از چندین بار تهدید به مرگ از یک حمله تروریستی جان سالم به در برد. شجاعت و اشتیاق او باعث شد به خیلی از اهدافش برسد. او اکنون در ۲۰ سالگی جوان ترین برنده جایزه نوبل است. ملاله به عنوان دانشجوی آکسفورد هنوز هم به حمایت از تحصیل زنان مسلمان می پردازد و سرانجام یک مدرسه برای زنان پناهنده سوریه ای تاسیس کرده است.


اولین دختری که با سندروم داون در مسابقه زن شایسته شرکت کردقوی ترین زنانی که با سرنوشت مبارزه کردند
میکایلا هلمگرن نخستین دختری است که با سندرم داون در مسابقه زن شایسته شرکت کرده و برنده جایزه اسپریت اوارد در این رقابت شده است.

میکایلا علاقه زیادی به رقص و ژیمناستیک دارد و فعالیت های زیادی در امور خیریه می کند. مردم می گویند لبخند، اشتیاق، سادگی و اراده او مسری است و الهام بخش کسانی است که دچار اختلالات رشدی هستند.


این زن برای مراقبت از کهنسالان ۹ شغل متفاوت داردقوی ترین زنانی که با سرنوشت مبارزه کردند
سارا مور تصمیم گرفت از شهر بزرگی که در آن زندگی می کند خارج شود و به یک جزیره اسکاتلندی که بیشتر کهنسالان در آن ساکن هستند نقل مکان کند. شجاعت سارا به قدری است که سخت ترین کارها را در این جزیره انجام می دهد. او در یک زمان چندین شغل (نگهبان، کنترل کننده ترافیک هوایی، آتش نشان، چوپان، شورا) را با هم انجام می دهد. از جمله مدیریت حمل و نقل در فرودگاه، اجرای حفاری در زمین های زراعی، و گشت در اطراف فانوس جزیره نیز به عهده اوست.قوی ترین زنانی که با سرنوشت مبارزه کردند
سارا از تصمیمی که گرفته است پشیمان نیست و هرگز دلش برای زندگی گذشته اش تنگ نمی شود. ساکنین جزیره به او علاقه زیادی دارند و مهربانی اش را تحسین می کنند.
از بی خانمانی تا دانشگاه هارواردقوی ترین زنانی که با سرنوشت مبارزه کردند
لیز موری لحظات سختی را در طول زندگی گذرانده است. پدر و مادر او گرفتار اعتیاد بودند و لیز در مدرسه مورد آزار و اذیت قرار می گرفت. اما سرانجام سرنوشتش را تغییر داد. خانواده لیز زمانی که ۱۵ سال داشت پس از مرگ مادرش به یک پناهگاه بی خانمان ها منتقل شدند. لیز مدت ها در خیابان ها تنها بود و روی نیمکت ها می خوابید.

هیچ کس انتظار این که چنین داستانی پایان خوشی داشته باشد نداشت. اما لیز با سرنوشتش مقابله کرد و با بهترین رتبه ها از دانشگاه هاروارد فارغ التحصیل شد. او از پدر مریضش که علاقه به ادبیات را در او ایجاد کرده بود مراقبت کرد. لیز اکنون یک نویسنده با استعداد و سخنران انگیزه ای است که به مردم یاد می دهد خودشان را باور داشته باشند، از هر فرصتی بهترین استفاده ها را ببرند، و تمام موانع را از سر راه خوشححالی بردارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قوی‌ترین زنانی که با سرنوشت مبارزه کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..