تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر نیسان ترا SUV جدید نیسان بر اساس وانت ناوارا

بعد از دیدن عکس های جاسوسی اکنون وقتش رسیده است که نگاهی به اولین عکس های رسمی از نیسان ترا SUV جدید نیسان بیندازیم که بر اساس وانت ناوارا ساخته شده است.

نیسان ترا

این SUV هفت نفره که ترا نام دارد از ساختار مجزای شاسی و بدنه بهره می برد و در ماه آوریل در نمایشگاه خودروی پکن رونمایی خواهد شد و علت اینکه مردم چین میزبان معرفی این خودرو به جهانیان هستند این است که نیسان ترا ابتدا در بازار چین به فروش خواهد رسید.

نیسان ترانمای عقب نیسان ترا

با توجه به اینکه طراحی خارجی و داخلی این خودرو تا حد زیادی برگرفته از وانت ناوارا است، در این مورد حرف جدیدی برای گفتن وجود ندارد.

نیسان به این موضوع اشاره می کند که ترا نمادی از برنامه میان مدت نیسان با نام « پیشرفت نیسان تا سال ۲۰۲۲ » است و نشان دهنده تمرکز این شرکت در تولید خودروهای شاسی بلند (با ساختار شاسی و بدنه مجزا) و وسایل نقلیه تجاری سبک است. نیسان به صراحت بیان کرد که یک خودرو از هر ۶ خودروی نیسان که در سطح جهان به فروش می رسد یا یک خودروی شاسی بلند (با ساختار شاسی و بدنه مجزا) و یا یک خودروی تجاری سبک است و هدف از این برنامه میان مدت افزایش فروش بیش از ۴۰ درصد تا سال ۲۰۲۲ است. این افزایش فروش با معرفی محصولات جدید مانند نیسان ترا ابتدا در چین و سپس در بعضی کشورهای دیگر در سرتاسر آسیا میسر می شود.

جزئیات کامل از نیسان ترا

جزئیات کامل از نیسان ترا که جانشین نسل قبلی پت فایندر خواهد شد در ماه آوریل آشکار می شود. احتمالا این خودرو از موتورهای وانت ناوارا از جمله موتور آشنای ۲٫۳ لیتری توربو دیزل استفاده خواهد کرد.

بررسی نیسان “ترا Terra”شاسی بلند خوش استیل نیسان

نیسان تراطراحی داخلی نیسان ترا

شاید برای کسانی که خواهان رانندگی با خودروهای نرم و خوش دست سواری هستند، شاید رانندگی با خودروهای خشن، بزرگ وکامیونی، مانند ترا جذاب باشد.نیسان “ترا Terra”، یک خودروی شاسی بلند برمبنای نیسان “ناوارا” خواهد بود که اخیرا عکاسان جاسوسی حاضر در صحنه، تصاویر جاسوسی بدون پوشش آن را در اختیار رسانه های بزرگ بین المللی قرار داده اند تا قبل از رونمایی رسمی از این محصول، چهره کامل آن بدون کوچک ترین استتار دیده شود.

اگرچه وبسایت منبع و یا عکاسان جاسوسی مدعی هستند که این خودروی شاسی بلند برای بازار چین آماده شده است و حتی برای طراحی و ساخت آن در قسمت عقب، اندکی به سبک چینی ها عملک شده است، باز هم این خودرو در سایت های کمپانی خودروسازی نیسان واقع در کشور “روسیه” و “اوکراین” به مراتب دیده شده است که شاید در بازارهای این دو کشور هم عرضه شود و یا حتی این امکان وجود دارد که شرکت خودروسازی نیسان برمبنای خودروی پیکاپ نیسان ناوارا، یک شاسی بلند مقرون به صرفه برای بازارهای درحال توسعه و یا نوظهور همچون روسیه آماده کرده است که خب هنوز از سوی سازنده تایید نشده است.

نیسان ترایک خودروی شاسی بلند برمبنای نیسان ناواراشاسی بلند برقی جدید نیسان

آلفونسو آلبیاسا رییس بخش طراحی این خودروساز ژاپنی خاطر نشان کرد که این شاسی بلند برقی
مقداری از نیسان قشقایی بزرگتر خواهد بود.

به احتمال بسیار زیاد، این شاسی بلند برقی با همان باطری ۴۰ کیلو وات ساعتی که بر روی
نیسان لیف ۲۰۱۸ نصب شده است عرضه خواهد شد، نیسان لیف ۲۰۱۸ با یک بار شارژ این باطری
می تواند مسافت ۲۴۰ کیلومتر که بسیار نزدیک به استاندارد سازمان حفاظت از محیط زیست
می باشد را طی کند.

اگرچه مسافت طی شده با یک بار شارژ باطری توسط این نیسان شاسی بلند برقی کمتر از
شورولت بولت، تسلا مدل ۳ و خودروی آینده ی تسلا تسلا مدل Y می باشد، اما انتظار می رود
راه موفقیت نیسان لیف را ادامه دهد و با قیمت کمتری که نسبت به رقبایش خواهد داشت،
بازار را در دستان خود بگبرد.

نیسان تراطراحی نیسان ترا

علاوه بر این، احتمال خیلی زیادی وجود دارد که باطری ژاپنی ۶۰ کیلووات ساعتی در حال پیشرفت
نیسان لیف روی این شاسی بلند برقی نصب شود تا برد حرکتی آن را به ۳۲۰ کیلومتر نیز برساند.

طراحی بدنه این خودرو در قسمت جلو تقریبا شبیه ناوارا است اما قسمت پشت آن کاملا منحصربه‌فرد
است. در عین حال، کابین این خودرو از همتای وانت آن گرفته شده که خود دارای ساختار داشبورد
استاندارد نیسان است. نیسان اعلام کرده از هر شش خودروی این برند که در بازارهای جهانی
فروخته شده، یکی دارای پلتفرم frame-based یا محصول تجاری سبک بوده و ترا اولین مدل از بخش
خودروهای تجاری سبک است که تحت برنامه کوتاه‌مدت این برند با هدف افزایش فروش ۴۰ درصدی
تا سال ۱۳۹۹/ ۲۰۲۰ عرضه می‌شود.

خودرو بانک و اول خودرو و ایران دیپلمات




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر نیسان ترا SUV جدید نیسان بر اساس وانت ناوارا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..