تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همه ژانرها در اکران نوروزی گنجانده شده است

حبیب اسماعیلی تهیه کننده فیلم سینمایی «خرگیوش» در گفت و گو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درخصوص این فیلم گفت: «خرگیوش» در سه محور موضوع نسل جوان را روایت می کند و به یک معضل اجتماعی در قالب یک طنز کمدی موقعیت می پردازد. «خرگیوش» همان خرگوش است که به زبان یک کودک با این شکل بیان می شود و البته باید بگویم که این فیلم اصلا محوریت انیمیشنی ندارد.

وی در ادامه به اکران نوروزی اشاره کرد و بیان کرد: فضای شاد عید و دورهمی و تعطیلات نوروزی، زمینه خوبی برای سینما رفتن و فیلم دیدن است. به همین خاطر فیلمسازان تمایل دارند در این ایام فیلمشان را اکران کنند. این اثر تلنگر خوبی به نسل جوان و همچنین خانواده هاست و می تواند فروش خوبی را به خود اختصاص دهد.

وی در مورد انتخاب آثار در نوروز اظهار داشت: مجموع ژانرها را در اکران نوروزی داریم و این خود بهترین نوع انتخاب در سینمای ایران است که هر فرد با هر سلیقه ای می تواند فیلم مورد علاقه اشان را انتخاب کند. شورای صنفی نقشی در انتخاب ها ندارد، چون دفاتر سینمایی فیلم‌های آماده خود را ارائه کردند و سرگروه ها و صاحبان اثر باهم به توافق رسیدند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همه ژانرها در اکران نوروزی گنجانده شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..