تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلنبار شدن زباله‌ها در برخی مناطق آمل/ عکس

تلنبار شدن زباله‌ها در برخی مناطق آمل/ عکس

جامعه > محیط زیست - درحالی که استان‌های شمالی، با بحران زباله دست و پنجه نرم می‌کنند، گزارش‌هایی نشان می‌دهد در برخی مناطق آمل از روز پایانی سال ۹۶ تاکنون زباله‌ها جمع‌اوری نشده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ از دو هفته پیش از عید چالش بی‌زباله آغاز شده است و البته تا امروز چهره‌های مختلفی هم به آن پیوسته‌اند. با این حال تصاویری که از برخی نقاط ایران منتشر می‌شود، نشان می‌دهد اوضاع زباله در ایران بسیار بحرانی است. از جمله تصاویر زیز از منطقه‌ای در آمل در مازندران که گفته می شود زباله‌ها از ۲۹ اسفند ۹۶ تا ۵ فروردین ۹۷ جمع نشده است


عکس‌ها: شیماسادات عطری

۴۷۴۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلنبار شدن زباله‌ها در برخی مناطق آمل/ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..