تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علت تخریب کی روش توسط بوقچی های پرسپولیس!

بوقچی های پرسپولیس که در فضای مجازی فعالیت دارند، به شکل عجیبی در حال سمپاشی علیه کادرفنی تیم ملی هستند.

دلیل عصبانیت پرسپولیسی ها از کی روش مشخص شد

با اینکه تنها سه ماه تا شروع جام جهانی روسیه باقی مانده و تیم ملی فوتبال کشورمان حالا نیاز بیشتری به حمایت دارد، برخی از بوقچی های باشگاه پرسپولیس از طریق صفحات اینستاگرام و کانال های خبری مشغول تخریب کارلوس کی روش هستند.

عملکرد آنها در روزهای تعطیلی رسانه های نوشتاری، افزایش یافته و دلایل عجیبی دارند. آنها ادعا می کنند وقتی پرسپولیس در کوران مسابقات خود بود،  هر بار 6 تا 8 بازیکن به تیم ملی دعوت می شدند اما حالا که تعطیلات نوروزی است، فقط سه پرسپولیسی در لیست تیم ملی باقی مانده اند.

این در حالی است که برانکو نیز قبول دارد طی دو ماه گذشته، اکثر بازیکنان پرسپولیس دچار افت شده اند و از سوی دیگر کی روش در تماس با تک تک بازیکنان خط خورده، به آنها اعلام کرده بود برای کمپ ها و اردوهای بعدی آماده باشند چون هنوز به صورت رسمی خط نخورده اند.

به هر حال شرایط عجیب و غیرقابل باوری توسط بوقچی های پرسپولیس علیه تیم ملی ایجاد شده و عجیب تر اینکه همه این بوقچی ها به دنبال آن هستند تا به همراه تیم ملی از سوی فدراسیون فوتبال به روسیه اعزام شده و از روی سکوها به حمایت از تیم ملی بپردازند!

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی

loading...

loading...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علت تخریب کی روش توسط بوقچی های پرسپولیس!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..