تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حیدری: ماهینی دروغ می گوید!

مدافع استقلال می گوید تیمش می خواهد با پیروزی برابر الریان به هواداران این تیم عیدی بدهد.

به گزارش شمانیوز: خسرو حیدری بازیکن استقلال پیش از شروع تمرین روز یکشنبه تیمش با تبریک فرارسیدن سال نو به همه هموطنان گفت: امیدوارم همه مردم ایران در کنار سلامتی به آرزوهای خود برسند.
او در پاسخ به این سوال که امسال چقدر عیدی گرفته است، اظهار کرد: ما بیشتر عیدی می دهیم. خصوصا به هوادارانمان عیدی می دهیم. در بازی با العین نشد تا یک عیدی خوب بدهیم ولی ان شاءالله در بازی با الریان که کلیدی ترین بازی ماست یک عیدی خوب به هوادارانمان بدهیم. ضمن اینکه باید سال را هم خوب شروع کنیم.

مدافع استقلال در پاسخ به این سوال که حسین ماهینی مدعی شده که 7 میلیون عیدی داده است، اظهار کرد: نه. دروغ می گوید. (باخنده) ما همین که تنمان صحیح و سالم باشد و هوادارانمان نیز خوشحال باشند برای ما عیدی است.

او درباره غیبت امید ابراهیمی در تمرینات استقلال و حضورش در تیم ملی،به شوخی گفت: به هرحال ما همه جا یک نماینده داریم.من هم بزرگتر هستم و امید هم به من عید را باید تبریک می گفت که گفته.

منبع: مشرق




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حیدری: ماهینی دروغ می گوید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..