تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توصیه مدیر رادیو پیام به شنوندگان نوروزی

توصیه مدیر رادیو پیام به شنوندگان نوروزی///نوروزیحمیدرضا مقدسی مدیر شبکه رادیویی پیام در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درخصوص علمکرد یکساله این شبکه رادیویی و تحقق شعار سال در چشم انداز رادیو پیام گفت: رادیو پیام با توجه به ماموریت خودش که اطلاع‌رسانی و آگاهی‌رسانی روزانه به مخاطبان است، برای رسیدن به شعار سال بعضی از رویکردها، راهکار‌ها و نیاز‌های محتوایی مخاطبان را به صورت بسته‌های کوچک صوتی در فواصل مختلف پخش ارائه می‌کند و ذهنیت مخاطبان را نسبت به شرایط جامعه روشن می‌کند. البته بحث خبررسانی که از طریق بخش‌های خبری صورت می‌گیرد، در این زمینه فعال‌تر بود.


وی در ادامه با اشاره به رخداد‌های سال ۹۶ و پوشش خبری و اطلاع رسانی رادیو پیام بیان کرد: خوشبختانه به دلیل فواصل کوتاه بخش‌های خبری که در رادیو پیام داریم، توانستیم در اولین فرصت پوشش مناسبی در زلزله تهران، کرمانشاه، اغتشاشات تهران داشته باشیم. در زمینه اغتشاشات تلاش کردیم تا مخاطبان به خصوص قشر جوان و دانشجو دستخوش توطئه‌های بدخواهان نظام نشوند.

مدیر رادیو پیام براساس عملکرد رادیو پیام در سال ۹۶ عنوان کرد: با توجه به آثار تولیدی اگر بخواهم منصفانه نگاه کنم، به عملکرد رادیو پیام در سال ۹۶ نمره ۱۸ یا ۱۹ می‌دهم.

مقدسی با اشاره به نوآوری و تحولات جدید در رادیو پیام افزود: چند ماهی است که براساس طرح‌های جمع آوری شده از تهیه کنندگان رادیویی، درپی نوآوری در برنامه‌های جدید رادیو پیام هستیم و تلاش ما بر این است که در سال ۹۷ یک نمونه جدید از رادیو پیام را به مخاطبان عرضه کنیم.

وی در ادامه با اشاره به همکاری و تعامل مسئولان در برنامه‌های رادیو پیام، بیان کرد: انشاله به حول قوه الهی، سعی داریم تا با تعامل سه جانبه بین رادیو پیام، مخاطبان و مسئولان در جهت پیشبرد اهداف کشورمان گام بلندی در سال ۹۷ بر داریم.

مقدسی خاطرنشان کرد: توصیه می‌کنم تا مخاطبان رادیو در ایام نوروز 97 شنونده رادیو پیام باشند؛ چراکه در بین بخشهای خبری، پیام‌های امنیتی، ترافیک جاده ها، فرهنگی و سلامت را برای اطلاع رسانی بیشتر شنونده‌ها در نظرگرفته ایم.


انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توصیه مدیر رادیو پیام به شنوندگان نوروزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..