تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویری دیده نشده از پی ریزی برج ایفل فرانسه

تصویری دیده نشده از پی ریزی برج ایفل فرانسه!به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برج ایفل یکی از نمادهای کشور فرانسه، در خیابان شام دومارس پاریس واقع شده و ارتفاعی معادل 324 متر دارد. این برج به خاطر سازنده‌اش (مهندس گوستاو ایفل) به این نام شهرت یافته است. با وجود تمام واکنش‌های مثبت و منفی، ساخت برج ایفل آغاز شد و دوسال و دو ماه و پنج روز به طول ‌‌انجامید و در نمایشگاه جهانی سال 1889 حضور یافت.

برج ایفل در 31 مارس سال 1889 به مناسبت جشن صدمین سالگرد انقلاب فرانسه افتتاح شد. این بنا صرفا به همین دلیل ساخته شده بود و پرنس «والز» و پادشاه ادوارد انگلیسی برای اولین بار این بنای تاریخی را افتتاح کردند.

در همین رابطه تصویری کمتر دیده شده از مهندسان و کارگران در حال پی ریزی برج ایفل فرانسه در سال ۱۸۸۷ میلادی را در معرض دید شما قرار داده ایم که می توانید مشاهده کنید.

 تصویری دیده نشده از پی ریزی برج ایفل فرانسه!

انتهای پیام/

 تصویری قدیمی از پی ریزی برج ایفل



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویری دیده نشده از پی ریزی برج ایفل فرانسه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..