تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرگ ناگهانی در مستطیل سبز

برونو بوبان بازیکن تیم مارسونیا در یکی از بازی‌های لیگ دسته سوم فوتبال لیگ کرواسی پس از برخورد توپ با سینه‌اش برابر اسلاونیا نقش بر زمین شد و درگذشت.

به گزارش شمانیوز: مرگ دلخراش یک فوتبالیست در لیگ کرواسیبه گزارش خبرنگار دنیای ورزشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از سایت HRT کرواسی، در دیدار تیم های مارسونیا و اسلوانیا در لیگ دسته سوم فوتبال لیگ کرواسی با وجودی که بازی بدون هیچ مشکلی در جریان بود به یک باره توپ در دقیقه 15 ، به سینه برونو بوبان، بازیکن 25 ساله تیم مارسونیا برخورد کرد و در کمال تعجب این حادثه موجب شد تا او بر زمین بیفتد، پس از لحظاتی کوتاه جانش را از دست بدهد.

پس از این مسئله برونو بوبان توسط مسئولان به سرعت توسط آمبولانس به بیمارستان انتقال یافت تا شاید از مرگ نجات یابد، اما با این حال تلاش پزشکان بی فایده بود و او جانش را از دست داد.

طبق گفته مقامات قضائی قرار شده او تحت کالبد شکافی قرار بگیرد تا علت مرگش توسط پزشکان مشخص شود.

مرگ دلخراش یک فوتبالیست در لیگ کرواسی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرگ ناگهانی در مستطیل سبز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..