تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری آزمون اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن در مرداد 96

نوروز //// مهم‌ترین‌های مردادبه گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از میان اتفاقات و برامه های مختلف، اجلاس سراسری روز جهانی مسجد، مهم ترین رویداد دینی مرداد 96 بود.

وفات آیت الله علی اصغر مروارید

آیت الله علی اصغر مروارید از مبارزان برجسته انقلاب اسلامی بعد از تحمل دوره ای بیماری صبح شنبه ۱۴ مرداد۱۳۹۶ در سن ۹۳ سالگی درگذشت.

برگزاری آزمون اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن

بیست و یکمین دوره آزمون اعطای مدرک تحصیلی کارشناسی و بالاتر به حافظان قرآن در دارالقرآن الکریم تهران برگزار شد.

افتتاح هفتمین دوره طرح اسوه

هفتمین دوره طرح قاریان ممتاز نوجوان و جوان قرآن کریم (اُسوه)، در مجتمع امام خمینی (ره) تهران برگزارشد.

اجلاس سراسری روز جهانی مسجد

پانزدهمین اجلاس سراسری روز جهانی مسجد با پخش تصویری پیام آیت الله مکارم شیرازی در روز 29 مرداد برگزار شد.

برگزاری چهارمین نشست ستاد اربعین

در این جلسه که به ریاست قائم مقام سازمان اوقاف و حضور اعضا برگزار شد، مصوب گردید با توجه به تجربیات سال گذشته اداره کل اوقاف استان تهران در جاده نجف -کربلا، اداره کل اوقاف خراسان رضوی در جاده نجف -کربلا ، اداره کل اوقاف استان مرکزی در کاظمین، اداره کل اوقاف استان همدان در کربلا، اداره کل اوقاف استان البرز در نجف اشرف و اداره کل اوقاف استان آذر بایجان شرقی در سامرا مبادرت به برپایی موکب نمایند.

برگزاری نخستین نشست کارگروه بین‌الملل بقاع متبرکه

در این نشست بعد از بیان تجارب مدیران مراکز بقاع متبرکه حاضر در جلسه و ارائه پیشنهادها، مقرر شد دبیرخانه کارگروه در اسرع وقت فعال گردد و نسبت به تهیه سند و تشکیل جلسات آتی اقدام نماید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری آزمون اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن در مرداد 96»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..