تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد ضرغامی به آلودگی رودخانه ها و محیط زیست +عکس

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛سید عزت‌الله ضرغامی عضو شورای عالی فضای مجازی و شورای عالی انقلاب فرهنگی، پستی در صفحه اینستاگرامش منتشر وضمن انتقاد به آلودگی رودخانه ها و زباله های مخرب محیط زیست اظهار داشت: اگر بی فرهنگی برخی آدمها، ۱۰ درصد مقصر این وضعیت باشد بدون تردید ۹۰ درصد تقصیر به مدیریت‌های شهری و روستایی برمی‌گردد.

ضرغامی نوشت:
"حصر آشغالی!خیرسرمون امروز خواستیم کنار این رودخانه زیبا عکس بندازیم!دیر بجنبیم این "حصر اشغالی" و آلودگی محیط زیست ما را خواهد کشت!
کسانی که در این تعطیلات به دبی و استانبول و باکو و دیگر کشور‌های همسایه می‌رود و ساحل سازی‌های زیبای آنجا را می‌بینند می‌پرسند، چرا؟! حالا ساحل سازی‌های به عمق ۱۰۰ متر و طول چند کیلومتر پیشکش، لااقل فکری برای آشغال‌های مخرب طبیعت بکنیم.
اگر بی فرهنگی برخی آدمها، ۱۰ درصد مقصر این وضعیت باشد بدون تردید ۹۰ درصد تقصیر به مدیریت‌های شهری و روستایی برمی‌گردد.
عدم استقرار محل‌های جمع آوری زباله و اطلاع رسانی و هدایت صحیح مردم در جاده‌ها، سواحل دریا، ورودی روستا‌ها و کنار رودخانه‌ها و محل‌های تفریحی، عامل اصلی پراکندگی زباله در طبیعت است.
بار‌ها در جاده‌های شمالی کشور کیلومتر‌ها طی کردیم که یک کیسه آشغال را در محل خودش بیندازیم، ولی موفق نشدیم؟! مشکل نه بی آبی است و نه کمبود بودجه، نه به تحریم بر می‌گردد و نه به توطئه‌های شیطان بزرگ!
مشکل دیو دیوان‌سالاری و ندانم کاری‌های مدیرانی است که در حوزه‌های مأموریت خود، صاف صاف راه می‌روند و بدبختی‌های مردم را می‌بینند، ککشان هم نمی‌گزد!
پیشنهادم این است که برخی نهاد‌های رقیب و رقبای سیاسی، همراه رسانه‌های وابسته و هواداران آنان هر کدام مسئولیت بخشی از جغرافیای سواحل شمالی را به عهده بگیرند تا یک بار هم که شده مردم شیرینی رقابت‌های سیاسی را در زندگی خود ببینند.
اخیراً ائمه جمعه هم نشان دادند که اگر بخواهند می‌توانند در حوزه‌های اجتماعی موج سازی کنند. یا علی!
بابا شاخ غول را نمی‌خواهیم بشکنیم می‌خواهیم در ۴۰ سالگی انقلاب، آشغال‌ها را جمع کنیم!."

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد ضرغامی به آلودگی رودخانه ها و محیط زیست +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..