تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمايت از سرويس هاي بومي ايراني وظيفه كيست؟/سازمان سراج مجموعه ای محتوا محور در حوزه های فرهنگی و اجتماعی است

منصور اميني رييس سازمان فضاي مجازي سراج در رشته توئيتي در اكانت شخصي خود نوشت :

به گزارش شمانیوز: تحقق شبكه ملی اطلاعات و حمایت از سرویس های بومی و ایرانی وظیفه شورای عالی فضای مجازی،وزارت ارتباطات،وزارت ارشاد و معاونت علمی ریاست حمهوری است.
‏جبهه انقلاب و در رأس آن رهبری معظم،سالهاست به صورت علنی و خصوصی و به انحاء مختلف مطالبه گر تحقق این موضوعات از دولت ها می باشند.

‏متأسفانه تا امروز اقدام جدی در این زمینه صورت نگرفته،فلذا تکلیف مطالبه گری را مضاعف می کند.
‏در کنار این رسالت و تا زمان تحقق آن،تولید محتوا و انتشار آن در بسترهای مختلف که طیف های مختلف مردم در آن حضور دارند،بر اساس قواعد عقلی و توصیه و تدبیر بزرگان،وظیفه اصلی جبهه انقلاب است.

‏خلاصی از سیطره دشمن،بومی سازی و خودکفایی در علوم و تکنولوژی های مختلف که فضای مجازی نیز از آن مستثنی نیست،خواست قلبی هر ایرانی است.در کنار تلاش برای تحقق این مهم توسط نهادهایی که تکلیف داشته و پول و امکانات در اختیار دارند،عدم استفاده از ابزار و تکنولوژی روز امری معقول نیست.

‏سازمان فضای مجازی سراج،مجموعه ای محتوا محور می باشد که مأموریت اصلی آن تولید و توزیع محتوا،علی الخصوص در حوزه های فرهنگی و اجتماعی است.
‏برای انجام این رسالت استفاده از مجموعه های متخصص جبهه انقلاب و نیز آموزش و توانمندسازی فعالان مخلص این جبهه سیاست اصلی است.

‏قطعا برای تحقق اهداف و در مسیر انجام اقدامات در این جبهه وسیع،امکان بروز اشکالات و کمبودهایی متصور است که هزاران مجموعه و فعال مرتبط همواره سعی در بهینه کردن فعالیت هایشان در مقاطع مختلف زمانی داشته اند.

‏در مسیر فعالیت همواره از سوی دشمن مورد هجمه قرار گرفته ایم و عوامل نفوذی اش نیز مشغول انواع کارشکنی می باشند.
‏در این میان برخی به ظاهر خودی ها نیز از هرگونه اتهام،دروغ،جوسازی،توهین،تشویش افکار و قضاوت های نابجا بدون علم و آگاهی دریغ نکرده اند که حسابشان با کرام الکاتبین!

‏سراج و هزاران فعال در کشور از هرگونه نقد سازنده و علمی استقبال می کنند و علیرغم شدیدترین اتهامات،توهین ها ،بی انصافی ها و هجمه های سازماندهی شده،این بار نیز مانند گذشته و به توصیه تعدادی از علمای گرانقدر و شخصیت های فرهنگی که همواره مؤید و همراه بوده اند سکوت خواهند نمود.

از همه فعالان عزیز و گرامی همراه در این عرصه خطیر نیز خواهانیم که ضمن رعایت همه الزامات فنی،محتوایی و معنوی،به دور از حاشیه های ایجاد شده،با قوت و انگیزه مضاعف به حرکت در این مسیر روشن تا تحقق آرمان ها ادامه دهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمايت از سرويس هاي بومي ايراني وظيفه كيست؟/سازمان سراج مجموعه ای محتوا محور در حوزه های فرهنگی و اجتماعی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..