تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نایب قهرمانی ایران در رقابتهای کوراش قهرمانی آسیا

تیم ملی کوراش ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا با کسب ۸ مدال طلا، نقره و برنز عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد.

به گزارش شمانیوز: این دوره از مسابقات امروز شنبه به میزبانی هندوستان برگزار شد که در نهایت تیم کشورمان با کسب ۳نشان طلا، ۳نقره و ۲برنز عنوان نایب قهرمانی این رقابتها را از آن خود کردند،

در جدول رده بندی این رقابتها ازبکستان با کسب ۱۱ مدال طلا، ۴نقره و ۱برنز قهرمان شد و هندوستان میزبان این مسابقات با یک طلا، دو نقره و ۱۳ برنز در جای سوم ایستاد. ویتنام با ۱طلا، ۱نقره ۲برنز، ترکمنستان با ۳نقره، ۴برنز، چین تایپه با ۳نقره، ۳برنز، افغانستان با ۳برنز، ویتنام با ۲برنز و کره جنوبی با ۱برنز در مکانهای چهارم تا نهم قرار گرفتند.

برای تیم کشورمان در این مسابقات الیاس علی اکبری، محمد ملک محمدی و جعفر پهلوانی سه مدال طلا، امید تیزتک، قاسم احدی و محمد علی ذاکری نشان نقره، مهتاب باغچقی و زهرا باقری هم دو مدال نقره کسب کردند.

بهزاد وحدانی، جعفر فیروز آبادی، طاهره آذرپیوند، فاطمه شبانی، زهرا نادری، آذر کولیوند و لیلا چغلوند دیگر نماینده کشورمان در این مسابقات بودند که از رسیدن به مدال بازماندند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نایب قهرمانی ایران در رقابتهای کوراش قهرمانی آسیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..