تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افت متغیرهای معاملاتی در بازار آمریکا

بازارهای آمریکا در آخرین روز کاری هفته با روند کاهشی همراه شدند در حالی که شاخص اس اند پی با بیشترین میزان کاهش نسبت به دو سال اخیر رو به رو شد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه(سنا)، جنگ های تجاری ایجاد شده میان آمریکا و چین موجب شد شاخص های آمریکا در آخرین روز کاری هفته با افت شدیدی همراه شوند و شاخص اس اند پی را با بیشترین میزان افت هفتگی نسبت به دو سال اخیر رو به رو کنند.

در این میان، قیمت نفت نیز در پی انتخاب مشاور امنیتی ترامپ با روند افزایشی همراه شد.

در بازار آمریکا، شاخص داوجونز با بیشترین میزان کاهش نسبت به ماه نوامبر رو به رو شد و با افت قیمت سهام شرکت های 3M و گلدمن ساکس افت سنگینی را تجربه کرد.

آشفتگی در بازارهای جهانی در پی جنگ تجاری ایجاد شده میان چین و آمریکا و اعمال تعرفه های جدید گمرکی موجب به وجود آمدن موجب هراس در بازارها شد.

رئیس جمهور آمریکا در هفته های گذشته در خصوص اعمال تعرفه های جدید گمرکی خبر داد در حالی که نخست وزیر چین نیز در عکس العملی جدید، اعلام کرد که بر روی 128 قلم واردات خود از آمریکا به ارزش 3 میلیارد دلار تعرفه 15 الی 25 درصدی اعمال خواهد کرد.

تعرفه هایی که چین در نظر دارد بر روی محصولات جدید اعمال کند شامل انواع نوشیدنی ها، میوه، خشکبار، لوله های فولادی، قراضه آلومینیوم خواهد بود .

از سوی دیگر، کاهش قیمت فیسبوک در بازار آمریکا به 7.3 درصد رسید در حالی که سوء استفاده از اطلاعات کاربران این شبکه اجتماعی، این شبکه اجتماعی موجب وارد شدن ضرر 60 میلیارد دلاری به این شرکت شد و بیسترین میزان افت قیمت سهام را نسبت به سال 2015 تجربه کرد.

در بازارهای سهام شاخص اس اند پی افت 2.1 درصدی داشت و شاخص داوجونز نیز 1.8 درصد منفی شد شاخص نزدک نیز 2.4 درصد افت کرد.

بدین ترتیب میانگین افت هفتگی شاخص اس اند پی به 5.9 درصد رسید و داوجونز در این بازه زمانی 5.7 درصد و نزدک نیز 6.5 درصد روند کاهشی را تجربه کردند .

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افت متغیرهای معاملاتی در بازار آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..