تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آرژانتین بدون مسی در مادرید تمرین کرد

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،آرژانتین که پس از پیروزی دو بر صفر جمعه مقابل ایتالیا، روز سه شنبه در دیدار بعدی خود در مادرید به مصاف اسپانیا می رود، اما در تمرینات آمادگی روز گذشته اش ( شنبه) بدون لیونل مسی تمرین کرد.
قبل از این مسابقه دوستانه که در ورزشگاه واندا متروپولیتانو مادرید،انجام خواهد شد، آرژانتین در والده بباس تمرینات خود را پی می گیرد اما مصدومیت ها برنامه سامپائولی را دچار مشکل کرده است.

سرخیو آگوئرو برابر ایتالیا غایب بود، در حالی که آنخل دی ماریا نیز احتمالا بازی با لاروخا را از دست بدهد.
انتظار می رود که مسی با وجود غیبت در تمرینات روز شنبه، در دیدار سه شنبه شب دقایقی بازی کند .او روز گذشته ترجیح داد در هتل محل اقامت تیمش بماند و به تمرینات ریکاوری بپردازد.
مسی از مصدومیت در ناحیه همسترینگ و عضله کشاله پای راست خود که نتیجه خستگی است، رنج می برد.
پیش از بازی روز سه شنبه، ارزیابی های بیشتری در مورد وضعیت جسمی او انجام خواهد شد.
انتهای پیام/


غیبت مسی در تمرینات آرژانتین



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آرژانتین بدون مسی در مادرید تمرین کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..