تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نامگذاری هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال به نام حمایت از کالای ‏ایرانی

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الله بهمنی در گفت و گو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران ‏اظهار کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری سال ۱۳۹۷ سال «حمایت ‏از کالای ایرانی» نام گرفته است. به همین مناسبت سازمان لیگ فوتبال ‏ایران با همراهی همه اهالی فوتبال، باشگاه ها و هیئت های فوتبال، ‏بازیکنان و مربیان ، بار دیگر پیشگام بودن خود را در این عرصه به ‏نمایش خواهند گذاشت و به همین مناسبت هفته بیست و ششم لیگ برتر ‏فوتبال که همزمان با میلاد با سعادت حضرت علی(ع) و روز پدر است ‏به هفته « حمایت از کالای ایرانی» اختصاص می دهد‎.


مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ تصریح کرد:حضرت آیت الله خامنه ای در فرمایشات خود از تعصب جوانان ایرانی ‏به تیم های فوتبال اشاره فرمودند و اینکه باید به تولید ملی هم به اندازه ‏تیم های فوتبال علاقه و تعصب داشت.‏

او  بیان کرد:بدون شک اهالی فوتبال و تماشاگران که از همه اقشار ‏جامعه هستند پیشرو بودن خود را در این عرصه در شعار و عمل به ‏نمایش خواهند گذاشت. مخاطبان و تماشاگران فوتبال از همه اقشار ‏جامعه می توانند در عمل نشان بدهند که در حمایت از تولید کالای ‏ایرانی و تولید ملی چه اقدام های موثری انجام خواهند داد‎.
بهمنی افزود: در حال حاضر اکثر تبلیغات محیطی فوتبال ایران ‏اختصاص به شرکت های ایرانی و کالاهای ایرانی دارد و باشگاه های ‏فوتبال ایران هم به سمت استفاده از تولیدات ایرانی حرکت خواهند کرد. ‏ضمن اینکه در سال های اخیر تمامی عوامل اجرایی مسابقات لیگ ‏برتر و لیگ دسته اول بانوان و آقایان از کالای ورزشی ایرانی ، تولید ‏ملی استفاده کرده اند. قطعا تولیدکنندگان کالای ایرانی هم بیش از ‏گذشته تلاش می کنند که کیفیت تولیدات خود را بالا ببرند‎.

انتهای پیام/

هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال به نام حمایت از کالای ایرانی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نامگذاری هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال به نام حمایت از کالای ‏ایرانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..