تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اظهارنظر کارشناس فیفا به تصمیم جنجالی داور اماراتی

اظهارنظر کارشناس فیفا به تصمیم جنجالی داور اماراتیبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛در جریان دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی امارات بازیکن تیم الوصل یک تکل در کنار زمین زد که با اصابت به پای مهدی علی، سرمربی تیم شباب الاهلی، باعث به هم خوردن تعادل او و کشیده شدن بازی به جنجال شد.

داور بازی هم پس از این اتفاق خلیل خمیس را از بازی اخراج کرد. پس از پایان بازی، گزارش ناظر داوری هم تصمیم داور را تایید کرد و بر اخراج شدن بازیکن الوصل صحه گذاشت.

اما ماسیمو بوساکا، داور بین المللی سال‌های نه چندان دور سوئیس - که هم اکنون از سوی فیفا برای بررسی عملکرد داوران آسیایی کاندید جام جهانی در کشور امارات حضور دارد – با بازبینی این صحنه جنجالی، نظری مخالف داوران اماراتی داده است. بوساکا اعلام کرد در این صحنه تکل بازیکن الوصل از عمد نبوده و حداکثر جریمه‌ای که باید برای او در نظر گرفته می‌شد، یک کارت زرد بود.

اظهارنظر کارشناس فیفا به تصمیم جنجالی داور اماراتی


منبع:ورزش سه

انتهای پیام/

ورود کارشناس فیفا به تصمیم جنجالی داور اماراتی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اظهارنظر کارشناس فیفا به تصمیم جنجالی داور اماراتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..