تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چند پيشنهاد فرهنگی برای گذران تعطيلات نوروزی

باشگاه فرهنگی؛به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تعطیلات نوروزی فرصت مناسبی است تا با انجام کار‌های نیمه‌تمام و بعد از تمام مشغله‌های کاری و ذهنی، فرصتی را به تفریح و گشت و گذار با خانواده و دوستان اختصاص دهیم.

به همین منظور در بسته فرهنگی به معرفی آثاری می‌پردازیم که دیدن، خواندن و شنیدن آن‌ها می‌تواند برای مدت کوتاهی هم که شده ذهن ما را فارغ از مسائل روزمره کند.

يك پيشنهاد سینمایی

«لاتاری» سومین ساخته محمد حسین مهدویان به تهیه کنندگی سید محمود رضوی در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و حالا در ایام نوروز برای مخاطبان سینما به نمایش گذاشته شده است.

 خلاصه داستان: امیرعلی و نوشین دو جوان بیست و یکی دوساله قصد ازدواج با یکدیگر را دارند. خانواده ها چندان موافق نیستند. آنها صبر پیشه کرده اند تا به مرور زمان رضایت خانواده هایشان را جلب کنند. آن دو یک رویای مشترک دارند؛ برنده شدن در لاتاری و دریافت گرین کارت امریکا. 

بازيگران: ساعد سهیلی، زیبا کرمعلی، هادی حجازی فر، جواد عزتی و حمید فرخ نژاد ... .

  يك پيشنهاد تئاتری

عمو نوروز را به تماشا بنشينيد.  نوروز و نوروز خوانی از ایران باستان تا  به امروز مرسوم بوده است. اولین نوروز خوان ها عمو نوروز و حاجی فیروز بوده اند که همگان با آنها آشنایی دارند. در ایران نوروز خوان های زیادی وجود دارند که می توان در زیر به تعدادی از آنها اشاره کرد؛ در آذربایجان تکمچی، در مازندران نوروز سلطان، در گیلان عروس گلی، در استان مرکزی رشکی و ماسی، در کردستان و فارس آتش افروز و ...

خلاصه نمایش: در این نمایش به شکل نمادین علاوه بر نوروز خوانی ابعاد فرهنگی و تاریخی نوروز به ویژه هفت سین به تصویر کشیده می‌شود.

گفتنی است؛ این نمایش به کارگردانی جواد انصافی و حضور بازیگران، جواد انصافی، احمد آهسته، رضا معراجی، امیرمحمد انصافی، ابوالفضل عشرب، فرشته اعظمی، تینا نوروزی، نوشین نامی، فروغ یزدان در تماشاخانه شهرزاد به روی صحنه می‌رود.

پيشنهاد گالری گردی

خانه هنرمندان ایران از دوم تا یازدهم فروردین، میزبان جشنواره بزرگ بهاری با عنوان «تهران، شهر هنر» می شود.

برنامه‌های این جشنواره که با همکاری شهرداری تهران در ایام نوروز برگزار می‌شود، شامل هفت نمایشگاه‌ هنر تجسمی، موسیقی زنده‌ سنتی و ملل، نمایش آیینی، نقالی و خیمه شب بازی است و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ ، در محل خانه هنرمندان ایران برپا خواهد شد.

آثار هنرمندان نقاش در گالری ممیز، آثار هنرمندان مجسمه‌ساز در گالری زمستان، آثار هنرمندان گرافیست در گالری پاییز، آثار هنرمندان سفال و سرامیک در گالری میرمیران، آثار هنرمندان خوشنویس در گالری نامی، آثار هنرمندان عکاس در گالری بهار و آثار هنرمندان تصويرگر در گالری تابستان به نمایش در خواهند آمد.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چند پيشنهاد فرهنگی برای گذران تعطيلات نوروزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..