تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برای ارتباط با بانک‌های جهانی، هم مشکل داخلی داریم هم بین‌المللی

رئیس بانک مرکزی در رابطه با مشکل کار بانک‌های ایران با بانک‌های بزرگ دنیا اظهار کرد: این مشکل دو طرفه بوده و هم به اقدامات آمریکا بر می گردد و هم اشکالات نظام بانکداری ما.

به گزارش شمانیوز: ولی‌الله سیف  درباره اظهاراتی که در خصوص باقی بودن مشکلات ارتباط بانک‌های ما با بانک‌های بزرگ دنیا مطرح شد، اظهار کرد: اگر خواسته باشم در این زمینه منصفانه بگویم، مشکل دو طرفه است. از سویی در عرصه بین‌المللی، آمریکا دست از دشمنی با ما بر نمی دارد و از هر فرصتی برای کارشکنی استفاده کرده و برای کار کردن با بانک‌های ایران ایجاد دلهره و هراس می‌کند.

وی افزود: از طرفی هم در داخل کشور اشکالاتی داریم. نظام بانکی ما با استانداردهای روز نظام بانکداری جهان انطباق ندارد. استانداردهای مالی، ساختارهای مناسب مالی و استانداردهای عملیاتی باید تهیه شود که بانک مرکزی در حال تلاش برای تهیه این استانداردها است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برای ارتباط با بانک‌های جهانی، هم مشکل داخلی داریم هم بین‌المللی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..