تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پزشکیان: نمی‌شود خودمان کالای خارجی مصرف کنیم و به مردم بگوییم ایرانی بخر

ساعت 24-نائب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان این که تحقق شعار «حمایت از کالای ایرانی» به تغییر قانون نیاز دارد اظهار کرد: صدا و سیما و سایر رسانه‌ها، مساجد، مدارس و معلمان، تجار و بازار همگی باید برای نهادینه شدن فرهنگ استفاده از کالای تولید داخل و تداوم آن کمک کنند.

مسعود پزشکیان ، با بیان این مطلب اظهار کرد: برای حمایت از کالای ایرانی باید به خودمان اعتماد کنیم، به طوری که تمامی مراحل کاشت، داشت، برداشت و تولید در کشور خودمان و به دست هموطنانمان انجام شود. نمی‌شود خودمان کالای خارجی مصرف کنیم و به مردم بگوییم ایرانی بخر، از این رو همه اعم از مسئولان و مردم باید به تحقق شعار «حمایت از کالای ایرانی» تلاش کنند و تناقضی بین حرف و عمل نباشد.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت برخی مسائل توسط تولیدکنندگان داخلی گفت: تعیین قیمت مناسب و بهبود کیفیت کالا باید از سوی تولیدکنندگان مورد توجه قرار گیرد، مصرف کننده‌ها نیز با حمایت از کالایی که ساخت صنعتگران ایرانی است، از تولیدات خودمان حمایت کرده و به اشتغال خارجی‌ها کمک نکنند.

نماینده‌ی مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش به حوادث تلخ و شیرین سال گذشته اشاره کرد و گفت: با وجود بهبود شرایط نسبت به گذشته، هنوز هم مشکلاتی داریم. با توجه به حوادث اخیر در منطقه و برخوردهای آمریکا، راهی جز ایستادن روی پای خودمان نداریم، با به روی کار آمدن ترامپ، سرعت ارتباطات خارجی ما کم‌تر شد، همچنین به دلیل نوع حرف زدن ما و ناهماهنگی‌هایی که در داخل با یکدیگر داشتیم، ارتباطات اجتماعی و اقتصادی در سال گذشته، آن طور که باید، درست نشد و امکان بهبود هم وجود نداشت.

وی در ادامه با اشاره به حوادث تلخ سال ۹۶ اظهار کرد: هرچند وقوع حوادث تلخ مانند سقوط هواپیما، زلزله و غرق شدن کشتی سبب ناراحتی مردم شد، اما همبستگی مردم با کشور به نمایش گذاشته شد.

پزشکیان اعتراضات و اعتصابات سال گذشته را زنگ خطری برای مسئولان عنوان کرد و گفت: مشکلات جامعه منجر به برخی اعتراضات شد که این رویداد باید هشداری برای مسئولان و اداره کنندگان کشور باشد، چرا که این اتفاقات تلخ و شیرین، امتحانی برای سیاستگذاران بود. مردم حرف دارند، باید به حرف آنان گوش کرد.

ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پزشکیان: نمی‌شود خودمان کالای خارجی مصرف کنیم و به مردم بگوییم ایرانی بخر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..