تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خبری خوش برای عاشقان کله پاچه

کله پاچه منبع کلسترول و اسیدهای چرب مضر است؛ کلسترول چربی است که خاصیت رسوب کردن در عروق خونی بدن را دارد و در کنار سایر عوامل خطرناک منجر به انسداد و گرفتگی رگ‌ها می‌شود و این اتفاق زمینه‌ساز بروز بیماری‌‌های قلبی عروقی، سکته و بسیاری از بیماری‌‌‌های مزمن دیگر است.

ایجاد آنتی اکسیدان قوی در بدن با مصرف کله پاچه

شیربیگی با بیان اینکه کله‌پاچه غذایی پرانرژی و با پروتئین بالا محسوب می‌شود، خاطر نشان کرد: پروتئین موجود در کله پاچه برای رشد و ترمیم برخی از بافت‌‌های بدن مفید است؛ این ماده غذایی یک آنتی‌اکسیدان قوی ایجاد می‌کند که منجر به دفع مواد مضر در بدن می‌شود، در نتیجه در فرایند‌‌های متابولیکی مختلف، نقش مهمی در جلوگیری از آسیب به سلول‌های بدن دارد.

درمان بیماری‌ها با مصرف عصاره پاچه گوسفند

متخصص طب سنتی با اشاره به دیر هضم بودن کله پاچه گفت: کله پاچه بعد از هضم کامل می‌تواند برای بدن مفید باشد، همچنین استفاده از عصاره پاچه گوسفند برای درمان برخی بیماری‌ها مفید است و همچنین مصرف سیرابی می‌تواند در تقویت سیستم گوارش مفید باشد.

وی با تاکید به اینکه پاچه گوسفند دارای طبع سرد است و باید در کنار غذاهایی با طبع گرم مصرف شود، اظهار داشت: هر چند این ماده غذایی خواصی چون رقیق‌کنندگی خون، ملین، التیام زخم‌‌‌های داخلی و افزایش دهنده شیر مادر را دارد اما از مصرف زیاد آن خودداری کرد.

وی با تاکید به اینکه نباید از پاچه گوسفند در وعده غذایی زیاد استفاده کرد، گفت: وجود چربی زیاد در غذاهایی مانند کله پاچه می‌تواند مشکلاتی مانند چاقی، کبد چرب، کلسترول و تری گلیسرید بالا ، فشار خون و غیره را برای بدن به وجود آورد.

شیربیگی با تاکید به اینکه بیماران قلبی و دیابتی حتما باید از مصرف کله پاچه پرهیز کنند، گفت: کله پاچه به دلیل داشتن چربی و پروتئین بالا برای بیماران دیابتی اصلا توصیه نمی‌شود و مبتلایان به این بیماری‌ها باید آن را از برنامه غذایی خود حذف کنند.

متخصص طب سنتی با اشاره به اینکه افراد سالم، جوانان و کودکان در صورت مصرف کله پاچه حتما ورزش و فعالیت بدنی را برنامه خود بگنجانند، یادآور شد: مصرف بی‌رویه کله پاچه بخصوص در افرادی که عادت به مصرف هفتگی این غذا دارند بدلیل مضراتی که ذکر شد توصیه نمی‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خبری خوش برای عاشقان کله پاچه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..