تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش بهای بیت کوین در پی انتشار شایعه‌ی توقف فعالیت‌ صرافی بایننس

پنج‌شنبه گذشته پس از انتشار گزارش‌هایی مبنی بر دورخیز نهادهای ناظر ژاپن برای ممانعت از فعالیت یکی از صرافی‌های بزرگ ارزهای دیجیتال، معاملات بیت‌کوین وارد محدوده قرمز شد.

اواخر هفته گذشته، واهمه‌ی فعالان بازار از ممنوعیت احتمالی فعالیت یکی از صرافی‌های ارز رمزپایه، کاهش بهای بیت‌کوین را در پی داشت.

مقاله‌های مرتبط:

صبح روز پنج‌شنبه، بلومبرگ نیوز و سایر رسانه‌ها خبری منتشر کردند مبنی بر اینکه آژانس خدمات مالی ژاپن (FSA) در حال مقدمه‌چینی برای تعلیق تمامی فعالیت‌های بایننس، بزرگ‌ترین صرافی ارزهای رمزپایه جهان است. شنیده‌ها حاکی از آن اهستند که FSA می‌خواهد بایننس را وادار کند تا پیش از صدور مجوزهای لازم، فعالیت‌ خود را در ژاپن به حالت تعلیق درآورد.

در همین راستا خبرگزاری بلومبرگ به نقل از یک منبع آگاه نوشته است:

بایننس کارکنان متعددی در ژاپن دارد و بدون دریافت هیچ‌گونه مجوزی دست به گسترش فعالیت‌های خود در این کشور زده است.

آخرین گزارش حاکی‌ از آن است که بهای بیت‌کوین، متأثر از این شایعه، با افتی ۲.۴۹ درصدی به ۸۷۱۲ دلار در هر واحد رسیده است. بهای این ارز دیجیتال محبوب، پیش‌تر در دسامبر ۲۰۱۷ با بر جای گذاشتن رکوردی تاریخی تا نزدیکی ۲۰ هزار دلار پیش رفت.

بیت کوین

ژاپن که به‌عنوان بهشت معاملات رمزارزها شناخته می‌شود، پس از به رسمیت شناختن بیت‌کوین در آوریل ۲۰۱۷ سامانه‌ای برای صدور مجوز فعالیت صرافی‌های ارز رمزپایه راه‌اندازی کرده است. وب‌سایت خبری کوین‌دسک در ماه میلادی گذشته خبر داد که نهادهای ناظر ژاپن، فعالیت ۱۵ صرافی را که بدون مجوز در این کشور مشغول به فعالیت هستند، تحت نظر گرفته است.

به فاصله کمی پس از اینکه نشریه ژاپنی نیکی خبر داد پرونده بایننس برای بررسی روی میز نهادهای نظارتی قرار گرفته است، چنگ پنگ ژائو، مدیر اجرایی این صرافی، با واکنش به این خبر طی یک توییت نوشت:

نیکی قواعد اخلاقی روزنامه‌نگاری را زیر پا گذاشته است... ما در حال پیشبرد مذاکرات سازنده خود با آژانس خدمات مالی ژاپن هستیم و تا به حال هیچ‌گونه دستورالعملی از این نهاد ناظر دریافت نکرده‌ایم. بعید به نظر می‌رسد که FSA پیش از اینکه تصمیمات خود را به اطلاع ما برساند، آن‌ها را در اختیار رسانه‌ها قرار دهد؛ چرا که ما در حال حاضر به‌طور فعالانه در حال تعامل و گفتگو با این نهاد هستیم.

بر اساس آمار و ارقام کوین‌مارکت‌کپ، بایننس بزرگ‌ترین صرافی ارزهای رمزپایه در جهان است. ارزش معاملات روزانه رمزارزها در این پلتفرم به بیش از ۱.۸ میلیارد دلار می‌رسد. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش بهای بیت کوین در پی انتشار شایعه‌ی توقف فعالیت‌ صرافی بایننس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..