تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موشن گرافیک بیانات رهبر انقلاب در خصوص رابطه بین خرید کالای ایرانی و اختلافات خانوادگی

رابطه بین خرید کالای ایرانی و اختلافات خانوادگیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای لحظاتی پس از تحویل سال نو، به رسم همیشه، شعار امسال را "حمایت از کالای ایرانی" عنوان کردند. عدم حمایت از تولید داخلی که باعث ضعیف شدن اقتصاد ملی می‌شود، دارای تبعات اجتماعی زیادی است.

کانال تلگرامی ریحانه که یکی از کانال‌های رسمی و اختصاصی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب است و بیشتر به موضوع «زن و خانواده» می‌پردازد. این کانال به مناسبت نامگذاری سال جدید به نام "حمایت از کالای ایرانی" یک موشن گرافیک جالب برگرفته از بیانات ایشان در خصوص اهمیت حمایت از تولید داخلی منتشر کرد که در ادامه متن این بخش از بیانات رهبری و موشن گرافیک مذکور را مشاهده می‌کنید.

***رابطه بین خرید کالای ایرانی و اختلافات خانوادگی

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای:

"شما می روید یک جنسی را از بازار تهیه کنید، نوع داخلی اش هست، نوع خارجی اش هم هست؛

 یک مقداری به خاطر تبلیغات خارجی،

یک مقدار به خاطر پُز دادن به اینکه این جنس خارجی است،

یک مقدار به خاطر رسوبات فرهنگی قبلی که جنس داخلی فایده ای ندارد

و یک مقدار هم شاید به خاطر مرغوب‌تر بودن جنس خارجی

شما آن را انتخاب می‌کنید. یعنی چه کار می‌کنید:

یک کارگر ایرانی را بیکار می کنید

و یک کارگر غیر ایرانی را به کار وادار می کنید!

خوب، مگر بیکاری امروز، مشکل عمده ی جامعه ی ما نیست؟!

 وقتی شما این طور کردید، بنده این طور کردم، آن برادر دیگر، آن خواهر دیگر، و یکی یکی از این روش پیروی کردیم، نتیجه چه می شود؟

نتیجه، ورشکستگی کارخانه‌ی داخلی،

بیکاری کارگر داخلی و در نهایت باعث ناامیدی سرمایه گذار داخلی می شود.

بیکاری هم که به دنبال خودش اعتیاد، فساد و اختلافات خانوادگی می آورد و به دنبال آن، حوادث سیاسی و اجتماعی فراوان به وجود می آید.

بنابراین، از یک چیز کوچکی شروع می شود: از یک اراده‌ی شخصی من و شما. ( ۱۳۸۵/۰۸/۱۸ )"

انتهای پیام/

تأثیر خرید کالای خارجی بر روابط خانوادگی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موشن گرافیک بیانات رهبر انقلاب در خصوص رابطه بین خرید کالای ایرانی و اختلافات خانوادگی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..