تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دولت باید جلوی اجحاف بانک‌ها به تولیدکنندگان را بگیرد

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: در راستای حمایت از کالای ایرانی دولت باید جلوی اجحاف بانک‌ها، بیمه‌ها ، گمرک، اداره مالیاتی به تولیدکنندگان را بگیرد.

به گزارش شمانیوز: احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم و عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی  با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در آستانه سال جدید و با تأکید بر حمایت و استفاده بیش از پیش از کالای ایرانی، اظهار داشت: در این راستا دولت باید جلوی اجحاف بانک‌ها، بیمه‌ها ، گمرک، اداره مالیاتی به تولیدکنندگان را بگیرد.

وی عرضه کالای ایرانی توسط فروشگاه‌های دولتی و نیمه دولتی را از دیگر راه‌های حمایت از کالای ایرانی خواند و افزود: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و همچنین بنیادها، صدا و سیما و نشریات نیز باید تمام امکاناتشان را برای برندسازی کالای ایرانی به میدان آورند.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به اینکه در راستای حمایت از کالای ایرانی مجلس باید قوانین تشویقی صادراتی و تنبیهی وارداتی غیرضروری را تصویب کند، عنوان کرد: در این زمینه تولیدکنندگان ایرانی هم باید قول دهند جنس با کیفیت تولید کنند.

امیرآبادی در بخش پایانی سخنان خود تصریح کرد: ستاد اجرایی هم می‌تواند در بالا بردن کیفیت کالا ها و همچنین امکانات و مراکز اقتصادی خود را در اختیار کالای ایرانی با قیمت پایین تر قرار دهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دولت باید جلوی اجحاف بانک‌ها به تولیدکنندگان را بگیرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..