تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محسن رضایی: دو جنگ تحمیلی را در جاده‌ها پشت سر گذاشته‌ایم

دو جنگ تحمیلی را درجاده‌ها پشت سر گذاشته‌ایمبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حوادث جاده ای، علت اصلی مرگ و میر و صدمات جبران ناپذیر در کشورهای در حال رشد است. متأسفانه، ایران یکی از کشورهایی است که بالاترین میزان تلفات انسانی در حوادث رانندگی را دارد.

به همین منظور محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، عواملی که در کاهش تلفات انسانی در تصادفات موثر است را اصلاحات در جاده‌ها، استحکام خودرو‌های ساخت داخل،گسترش حمل ونقل ریلی و راه آهن و ارتقای فرهنگ رانندگی و رعایت قواعد ایمنی دانست.

محسن رضایی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"بسیاری از مردم ما در تعطیلات به سفر می‌روند، اما میزان تصادفات، شیرینی سفر را درکام آن‌ها تلخ می‌کند. از زمانی که جنگ تحمیلی تمام شده تا پایان امسال، حوادث جاده‌ای، دوبرابر ونیم بمباران ها، توپخانه ها، حملات تانک‌ها و اتش سربازان بعثی، مردم ما را به کشتن داده وچندین برابر آن نیز مجروح شده اند. هرچند کشته شدگان دفاع مقدس، شهید بوده و از این نظر با قربانیان جاده‌ها قابل مقایسه نیستند؛ ولی گویی بر حسب آمار، دو جنگ تحمیلی را درجاده‌ها پشت سر گذاشته ایم.
چند عامل مهم در کاهش تلفات انسانی در تصادفات مؤثر است:
١-اصلاحات درجاده‌ها
٢-استحکام خودرو‌های ساخت داخل
٣-گسترش حمل ونقل ریلی و راه آهن
٤-ارتقای فرهنگ رانندگی ورعایت قواعد ایمنی
تا زمانی که به جان انسان‌ها و پیامد‌های انسانی ناشی از تصادفات و مدیریت ایمنی به قدر کافی اهمیت داده نشود، عوامل فوق شکل نمی‌گیرد و سفر در کام هموطنانمان شیرین نمی‌شود."

دو جنگ تحمیلی را درجاده‌ها پشت سر گذاشته‌ایم

انتهای پیام/

واکنش رضایی به افزایش میزان تصادفات رانندگی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محسن رضایی: دو جنگ تحمیلی را در جاده‌ها پشت سر گذاشته‌ایم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..