تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاک‌ترین خودرو جهان را بشناسید +عکس

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با پایان سال 2017 میلادی شرکت‌های تحقیقاتی عملکرد بنگاه‌های تجاری تخصصی خود را بررسی کرده و در اختیار عموم مردم قرار می‌دهند. یکی از این بنگاه‌های تجاری که علاقه‌مندان زیادی دارد صنعت عریض‌وطویل خودروسازی است. خودروسازان با رعایت استانداردهای جهانی سعی دارند توجه علاقه‌مندان خودرو را به خود جلب کنند و سهم بیشتری در بازار وسائل نقلیه کسب کنند.

یکی از استاندارهایی که برندهای معتبر خودرو در سطح جهان خود را پایبند بدان می‌دانند میزان آلایندگی محصولات خود است. کمپانی JATO Dynamics که در زمینه تحلیل بازار خودروها و وسایل نقلیه فعالیت می کند نتیجه بررسی‌های خود را برای معرفی پاک‌ترین خودرو در سال 2017 منتشر کرد که شرکت تویوتا در بالاترین جایگاه قرار گرفت.

پاک‌ترین خودرو جهان +عکس

پاک‌ترین خودرو جهان +عکس

پاک‌ترین خودرو جهان +عکس

انتهای پیام/

پاکترین خودروی جهان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاک‌ترین خودرو جهان را بشناسید +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..