تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سال ۹۶ در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی برنامه ساختیم/ مخاطب از عملکرد رادیو جوان راضی است

تحقق اصلی شعار رهبری در شبکه رادیو جوانعلی سیفی مدیر شبکه رادیویی جوان، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ارزیابی خود از عملکرد این شبکه در سال گذشته گفت: بحث تحقق شعار سال، مبحث دامنه‌داری است که مختص امسال نبود. به همین خاطر راهبرد اجرایی شبکه و حتی پیوست مدیران گروه شبکه جوان براساس پیام‌ها و دستورالعمل‌های بالادستی که مربوط به منویات رهبری است، تنظیم شد. تقریبا می‌توان گفت، تمام همکاران ما دستور شعار سال را طرح برنامه خودشان قرار دادند. اما یکسری از برنامه‌ها مانند «کاوشگر» به شکل ویژه، «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» را در دستور کار خود جای داد.

وی در ادامه بیان کرد: در پی ارزیابی ما درباره مخاطب، احساس می‌شود تا امروز موفق عمل کرده ایم و طبق نظرسنجی‌هایی که انجام شده، رادیو جوان از وضعیت خوبی برخوردار است، اما در این زمینه که وعده‌های ما تا چه میزان محقق شده، مدیران بالادستی ما باید نظر بدهند وگرنه از نگاه و دید ما، رادیو جوان عملکرد خوبی داشته است و می‌شود نمره ۱۷ را به رادیو جوان داد.

مدیر شبکه رادیو جوان افزود: به نظر من همه برنامه‌های شبکه جوان در جایگاه خودش از سطح بالایی برخوردار بود، هر برنامه ما در ماموریتی که به آن واگذار کردیم خوب عمل کرده است.

سیفی در پایان گفت: سعی خواهیم کرد که روند سال ۹۶ را در برنامه‌های سال ۹۷ هم دنبال کنیم. یک رویکرد نظارتی هم بر برنامه‌ها داریم. ان‌شاء الله در سال آینده قرار است برنامه‌های ضعیف تعطیل شوند و برنامه ها‌ی جدید را هم به وقتش اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارزیابی مدیر شبکه رادیویی جوان از عملکرد همکارانش در سال گذشته



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سال ۹۶ در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی برنامه ساختیم/ مخاطب از عملکرد رادیو جوان راضی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..