تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازدید معاون سیما از پشت صحنه ماه عسل/ کامبیز دیرباز از خبرنگاران عذرخواهی کرد

بازدید معاون سیما از پشت صحنه ماه عسل تا عذرخواهی کامبیز دیرباز از خبرنگارانبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در سال گذشته هم با تمام فراز و نشیب ها و رخدادهای تلخ و شیرین، رسانه ملی برنامه های متنوعی را تدارک دید و همراه مردم بود.

در این گزارش می توانید مهمترین رویدادهای خبری و تولیدی صدا و سیما در تیرماه سال ۹۶ را بخوانید.

عذرخواهی کامبیز دیرباز از خبرنگاران

کامبیز دیرباز در برنامه من و شما از خبرنگاران به خاطر رفتار عجیب بهناز جعفری در یک نشست خبری عذرخواهی کرد. جعفری در یک نشست خبری، به یک خبرنگار به طرز عجیبی توهین کرد؛ آن هم به دلیل اینکه به ساختار فیلمنامه و قصه اثر، انتقاد کرده بود.

سریال «از یادها رفته» با حضور مدیر شبکه پنج سیما کلید خورد

مجموعه تلویزیونی «از یادها رفته» به کارگردانی بهرام بهرامیان و تهیه‌کنندگی علی‌اکبر تحویلیان، شنبه هفدهم تیر ماه با حضور مجید زین‌العابدین مدیر شبکه پنج سیما، کلید خورد.

امیر کطائیان تهیه‌کننده رادیو درگذشت

امیر کطائیان تهیه کننده قدیمی رادیو صبح امروز بر اثر سکته قلبی دار فانی را وداع گفت.

بازدید معاون سیما از پشت صحنه سریال «در جستجوی آرامش»

مرتضی میرباقری معاون سیما از پشت صحنه سریال «در جستجوی آرامش» به کارگردانی سعید سلطانی بازدید کرد. در این مراسم داریوش فرهنگ، مهدی هاشمی، کمند امیر سلیمانی و غلامرضا الماسی مدیر فیلم و سریال شبکه ۵ و جمعی از مدیران سازمان صدا و سیما حضور داشتند. در این حاشیه این بازدید مرتضی میر باقری گفتگوی صمیمانه‌ای با عوامل این سریال داشت.

فصل دوم سریال «پرستاران» تولید شد

فصل دوم سریال پرستاران در 26 قسمت به کارگردانی شهرام شاه حسینی تولید شد. پخش فصل اول این سریال ۲۵ اسفند سال ۹۵ به اتمام رسید و ۳۰ خرداد ۹۶ نیز تصویربرداری فاز دوم پایان یافت. فاطمه گودرزی، عاطفه رضوی، لیندا کیانی، الناز حبیبی، فریبا نادری، امین زندگانی، مهدی صبایی، سیاوش خیرابی، صفا آقاجانی، مریم یوسف، رضا توکلی، محمد عمرانی، اشکان اشتیاق، نسرین نکیسا، ایمان باقری، شهنام شهابی، شهرام قائدی، شهرام عبدلی و محمد فیلی از بازیگران سریال پرستاران هستند.

پرویز فلاحی‌پور در بیمارستان بستری شد

پرویز فلاحی‌پوربازیگر سینما و تلویزیون هنگام ورود به لوکیشن سریال «در جستجوی آرامش» دچار عارضه قلبی شد.

معاون سیما از پشت صحنه سریال «گمشدگان» بازدید کرد

مرتضی میرباقری معاون سیما از پشت صحنه سریال «گمشدگان» به کارگردانی رضا کریمی بازدید کرد. در این دیدار صمیمانه، محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه دو سیما میرباقری را همراهی کرد.

تصویربرداری سریال «۸۷ متر» اواخر تیر ماه آغاز شد

مجموعه‌ تلویزیونی «۸۷ متر» به کارگردانی کیانوش عیاری، با پرداختن به داستان چند خانواده در یک آپارتمان، اواخر تیر ماه ۹۶ وارد مرحله تولید شد.

شیخ طادی سریالی با محوریت شهید باکری می‌سازد

شیخ طادی در این باره گفت: قصد ساخت یک سریال سیزده قسمتی را با موضوع زندگی شهید باکری دارم. طرح را به صدا و سیما ارائه دادم؛ پذیرفته شده و قرارداد هم بسته‌ایم.

بازدید معاون سیما از پشت صحنه ماه عسل

در بیست و سومین برنامه ماه عسل سال ۹۶، دکتر میرباقری معاون سازمان صدا و سیما و پورمحمدی مدیر شبکه سه از پشت صحنه این برنامه بازدید کردند.

انتهای پیام/

تیرماه ۹۶ در رادیو و تلویزیون چه گذشت؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازدید معاون سیما از پشت صحنه ماه عسل/ کامبیز دیرباز از خبرنگاران عذرخواهی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..