تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهترین کفش‌های کتانی به سبک مینیمالیست

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: استایل اسپرت و روزمره نه تنها یکی از آن استایل‌ های جوان‌ پسند و خاص است، بلکه در موقعیت‌ های مختلف نیز کارایی دارد. همه ما باید کفشی راحت، ساده و سبک در جاکفشی مان داشته باشیم. این مدل کفش ها بسیار کاربردی بود و با اکثر لباس ها به سادگی ست می شوند. اگر دوست دارید که با بهترین برندهای کفش هایی که به سبک مینیمالست طراحی شده اند آشنا شوید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

1. Superga

بهترین کفش‌های کتانی به سبک مینیمالیست
سوپرگا در تورین ایتالیا و در سال 1911 متولد شد، زمانی که والتر مارتینی تصمیم گرفت خط تولید کفش های زیر پلاستیکی خود را که آن روزها کاربرد زیادی در مزارع داشت، به راه بیاندازد. این برند که سابقه‌ای صد ساله در تولید و طراحی انواع کفش و کتانی و بوت و نیم بوت دارد، بیش از همه برای مدل ‌های جوان‌ پسند و کژوالش معروف است که از کودکی تا 100 سالگی می‌تواند همراه شما باشد. سبکی که این برند برای کفش هایش در نظر گرفته، سبک مینیمالست است. از محبوب ترین مدل های آن می توان به مدل 2750 اشاره کرد که کفش راحتی مورد علاقه متناسب با ظاهر ایتالیایی ‌ها است. سوپرگا با سال ‌ها تجربه در زمینه طراحی کفش، مدل ‌های خود را به انواع کفش ورزشی و کفش اسپرت، بوت و چکمه لاستیکی گسترش داده است و در کلکسیون‌ های کفش و کتانی اسپرت و روزمره خود از انواع رنگ‌ها و مدل‌ ها استفاده می‌ کند.

بهترین کفش‌های کتانی به سبک مینیمالیست

2. Adidas

بهترین کفش‌های کتانی به سبک مینیمالیست
برندهای زیادی کفش هایی به سبک مینیمالیست تولید کرده اند اما تمام آنها از یک برند الهام گرفته اند: آدیداس. کتانی های «Stan Smith» آدیداس، نه تنها اولین نمونه چرم کفش های تنیس بوده که در سال 1963 تولید و روانه بازار شده اند، بلکه در زمان عرضه از لحاظ تکنولوژی و انقلابی که در سادگی به راه انداخت نیز هیچ رقیبی نداشت. حالا بیش از پنجاه سال است که از عرضه اولیه این کفش‎های تنیس می‌گذرد و استن اسمیت دیگر به یک کتانی مد روز و مناسب با هر پوششی تبدیل شده است. پس از آن برندهای دیگر از جمله، سوپراستار، کمپس و غیره... از این مدل الگو گرفته و کفش های مینیمالیست خود را طراحی کردند، اما هیچکدام به گرد پای برند مشهوری چون آدیداس نرسیده اند.

بهترین کفش‌های کتانی به سبک مینیمالیست

3. Reiss

بهترین کفش‌های کتانی به سبک مینیمالیست
اگر به عنوان توریست می خواهید در شهری گشت بزنید و به دنبال کفشی راحت و در عین حال زیبا هستید، ما برند ریس را به شما معرفی می کنیم. این برند یکی از زیباترین اسنیکرها به سبک ساده مینیمالیست را تولید می کند. این کفش ها از جنس جیر و در رنگ های خنثی بوده، بنابراین اگر در ست کردن رنگ کفش با لباس هایتان مشکل دارید، کفش های ریس، از این جهت که با هر لباسی به راحتی ست می شوند، می توانند به شما کمک کنند. قیمت این کفش ها نیز در مقایسه با دیگر برندها، مقرون به صرفه تر است.

بهترین کفش‌های کتانی به سبک مینیمالیست

4. H&M

بهترین کفش‌های کتانی به سبک مینیمالیست
یکی از برندهای محبوب در جهان برند اچ اند ام است، شرکت سوئدی و چند ملیتی خرده‌ فروشی لباس که به دلیل ارائه محصولات فست- فشن در بازار پوشاک مردان، زنان، نوجوانان و کودکان شناخته شده می ‌باشد. این برند در رتبه دوم از بزرگترین عرضه‌کنندگان لباس و اکسسوری در جهان قرار دارد. سادگی، زیبایی و قیمت مناسب، محصولات این برند را تبدیل به یکی از پر فروش ترین برندهای جهان کرده است. کفش های اچ اند ام نیز به سبک مینیمالیست طراحی شده اما همچنان لوکس و جذاب به نظر می رسند. بنابراین اگر به دنبال کفشی جذاب، بادوام و مقرون به صرفه هستید، این برند انتخاب خوبی برایتان خواهد بود.

بهترین کفش‌های کتانی به سبک مینیمالیست

5. Axel Arigato

بهترین کفش‌های کتانی به سبک مینیمالیست
برند سوئدی الکس اریگاتو تازه واردِ دنیای کتانی است، اما از زمان تاسیس(تابستان 2014) تا به امروز صدها سبک مختلف کتانی را به بازار عرضه کرده است که علت این پرکاری عرضه هفتگی کتانی‎ از طریق وب سایت آن است. این برند تمامی محصولات خود را به ‌طور مستقیم و بدون استفاده از واسطه به مشتریان عرضه می‎ کند و این کار باعث شده است که قیمت محصولات آن نسبت به بسیاری از برندها مناسب‌ تر و مقرون به ‌صرفه‌تر باشد و بتوان هر چند ماه یک بار محصول جدیدی از این برند را خریداری کرد.

بهترین کفش‌های کتانی به سبک مینیمالیست

6. John Lobb

بهترین کفش‌های کتانی به سبک مینیمالیست
برند لوکس جان لاب در سال 1866 تحت نظارت برند هرمس تاسیس شد و از آن زمان تاکنون حدود 1000 جفت کفش را آنهم به طور هفته ای تولید می کند. کفش هایی برخاسته از فرهنگ انگلیسی که تنها در آکسفورد مورد استفاده نبوده، بلکه در همه جا هواداران بسیاری داشته است. شما به راحتی می توانید از این کفش های چرم دست دوز استفاده کنید، چرا که این کفش ها دارای عمر نامحدود هستند و قابل تعمیر نیز می باشند. از آنجا که نسبت تولید به فروش محصولات برند جان لاب بسیار محدود است، این مساله یکی از دلایل بالا بودن قیمت محصولات این برند امی باشد.

بهترین کفش‌های کتانی به سبک مینیمالیست

7. Saint Laurent

بهترین کفش‌های کتانی به سبک مینیمالیست
یکی دیگر از برندهای لوکس که در تولید کفش های مینمالیست موفق بوده، برند سن لوران می باشد. سن لوران طراح لباس مشهور فرانسوی بود که کارهایش، تأثیر بسزایی در صنعت مد لباس در نیمه دوم قرن بیستم برجای گذاشت. جدا از لباس های چرم، کفش های ساده آن که به رنگ های خنثی ای چون مشکی، سفید، کرم... طراحی شده اند نیز غوغایی در دنیای مد به پا کرد. برای داشتن این کفش ها باید هزینه زیادی را بپردازید اما مطمئنا ارزش آنچه به پا می کنید را دارد.

بهترین کفش‌های کتانی به سبک مینیمالیست

8. Church’s

بهترین کفش‌های کتانی به سبک مینیمالیست
برند چرچ از سال 1873 تولید کفش های مینیمالیستی خود را آغاز کرده است. در سال 1990 این برند تحت کنترل برند پرادا، که 83% از سهام آن را به قیمت 170 میلیون دلار خریداری کرد، درامد. کفش های این برند از مدهای کلاسیک کفش های دربی الهام گرفته و کفش های مینیمالیستی تولید کرده که بسیار موفق بوده است. از آنجا که این کفش ها ساده و در رنگ های خنثی طراحی شده اند، به سادگی با هر مدل لباسی ست می شوند. شما می توانید آن را هم برای مراسم رسمی و هم غیر رسمی و دوستانه به پا کنید.

بهترین کفش‌های کتانی به سبک مینیمالیست

9. ETQ

بهترین کفش‌های کتانی به سبک مینیمالیست
برندهای هلندی در سال ‌های اخیر توانسته ‌اند با تکیه بر خلاقیت و زیبایی شناسی مثال‌ زدنی اروپایی به نام ‌هایی معتبر در زمینه تولید کفش کتانی تبدیل شوند. یکی دیگر از این نام‌ های معتبر، برند ای تی کیو آمستردام است. این برند تنها چهار سال است که فعالیت می‌ کند و دلیل موفقیت آن استفاده از مواد اعلا و درجه یک و طراحی بی ‌نظیر است. دوخت ‌های انجام شده روی بخش چرمی این کفش‌ ها به صورت تماما دستی و تخت این کفش ‌ها نیز به صورت ولکانیزه تولید می ‌شود و طی فرایندهای شیمیایی دوام آنها چندین برابر شده است.

مدل های کفش‌ های این برند آرام آرام در حال افزایش است و در سال‌ های اخیر طرح ‌های مختلف و رنگ ‌های پاستلی را نیز به مجموعه خود اضافه کرده اما توجه اصلی این برند بر طرح ‌های ساده و مدل‌ های تک رنگ متمرکز شده است. نکته مثبت کتانی ‌های این برند این است که با هر پوششی به راحتی ست می ‌شوند.  محصولات این برند در مقایسه با برندهای دیگر، قیمت مقرون به صرفه‌تری دارند.

بهترین کفش‌های کتانی به سبک مینیمالیست




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهترین کفش‌های کتانی به سبک مینیمالیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..