تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




١٢ محصول «زیست‌فناوری» سال ٩٧ روانه بازار مى شوند/ توليد ٢٤ محصول دانش‌بنيان زیستی ایرانی تاكنون

١٢ محصول «زیست‌فناوری» سال ٩٧ روانه بازار مى شوند/ توليد ٢٤ محصول دانش‌بنيان زیستی ایرانی تاكنونحسین وطن پور رئیس دفتر توسعه فناورى سلامت وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه اکنون ۲۴ محصول بایوتک ( زیست فناورى) با فناوری بالا در داخل کشور تولید می‌شود، اظظهار کرد: این محصولات اکنون  تجاری‌سازی شده و در بازار هستند.

وى از تولید ۱۲ محصول بایوتک در سال ۹۷ و ورود آن‌ها به بازار خبر داد و افزود: افزون بر این ۱۰ محصول در مراحل برنامه‌ریزی تولید قرار دارند.

صادرات محصولات زیست فناورانه داروسازی به سایر کشورها

وطن پوربه صادرات محصولات زیست فناورى حاصل تلاش دانشمندان ایرانى در حوزه داروسازى در شرکت هاى دانش بنیان اشاره و عنوان کرد: محصولات زیست فناوری تولیدی دانشمندان ایرانی اکنون به کشور‌هایی نظیر ترکیه، روسیه و برخی کشور‌های آفریقایی و آسیایی صادر می‌شود.

رئیس دفتر توسعه فناوری وزارت بهداشت تصریح کرد: در توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان زیست فناوری، ستادی با عنوان بایوتک یا زیست‌فناوری در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری راه‌اندازی شده است و وزارت بهداشت و دفتر توسعه فناوری سلامت تلاش می‌کنند با تعامل با این ستاد بتوانند به رشد و تولید و صادرات محصولات زیست فناورى کمک کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «١٢ محصول «زیست‌فناوری» سال ٩٧ روانه بازار مى شوند/ توليد ٢٤ محصول دانش‌بنيان زیستی ایرانی تاكنون»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..