تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عاقبت وحشتناک مردی که به مشروبات الکلی اعتیاد داشت +فیلم

عاقبت وحشتناک مردی که معتاد به مشروبات الکلی بود+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک شهروند چینی که مدتهای مدیدی اعتیاد شدید به خوردن مشروبات الکلی داشت، پس از سالها متوجه مشکلی عجیب در ناحیه گردنش شد. گردن او دچار تورم شده بود و با رشد آن، مشکل هر روز حادتر می‌شد تا اینکه کار او به بیمارستان کشید.

توده ای بزرگ مملو از چربی متراکم در اطراف گردن اون انباشته شده بود. تراکم چربی ها در گردن این بیمار به حدی شده بود که دیگر نفس کشیدن به سختی انجام می شد و راهی جز جراحی وجود نداشت.

پزشکان به این مرد 60 ساله گفتند که اگر مصرف الکل خود را قطع نکند، پس از جراحی نیز ممکن است همین وضعیت مجددا برای وی پیش بیاید.

انتهای پیام/

بلای وحشتناکی که مشروبات الکلی به سر مرد دائم الخمر آورد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عاقبت وحشتناک مردی که به مشروبات الکلی اعتیاد داشت +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..