تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زندگی نامه شهید رسول اکبری

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حماسه دفاع مقدس روز به روز بالنده‌تر شد و جوانان ما چونان کوهی استوار در برابر تهاجم دشمن ایستادند. مقدس‌ترین و با ارزش‌ترین استقامت، دفاع از عقیده است و بدون شک دوران هشت ساله جنگ تحمیلی عراق علیه ایران از افتخارات بزرگ و بی‌نظیر ایران اسلامی است.

شهادت زندگانی جاودانه یافتن است؛ اوج و عروج تعالی است. شهادت تکامل ایمان و نهایت خلوص قلب‌هاست. شهادت مردن تحمیلی نیست، انتخاب آزادانه و آگاهانه است؛ خلوت عاشق و معشوق است.

شما می‌توانید در ادامه شرح کوتاه زندگی شهید رسول اکبری یکی از شهدای دوران دفاع مقدس را بخوانید؛

شهید رسول اکبری در سال 1361 به عضویت سپاه درآمدو در امتحان ورودی قبول گشت و به آموزش رزمی اعزام شدند. گردانی در ارومیه تشکیل شد که کارش حضور در عملیات و نابودی کومله و منافقین بود. آقای داداشی فرمانده گردان بود و شهید اکبری معاون فرمانده گردان. او با رده بالا و زیر دستان خود برخورد مناسبی داشت و همه از او راضی بودند. اين شهيد در سال 63 در منطقه عملیاتی ناناس از توابع ارومیه بر اثر گلوله به سمت چپ سر به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

انتهای پیام/

بیوگرافی شهید رسول اکبری



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زندگی نامه شهید رسول اکبری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..