تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«سیب هوس»؛ کتابی که از عاشقانه‌های اميد صباغ نو می‌گوید

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از کتاب‌هایی که علاقه‌مندان به کتاب دوست دارند در ایام نوروز بخوانند، مجموعه‌های شعر است. برای همین سراغ معرفی مجموعه شعری از امید صباغ نو با عنوان «سیب هوس» رفتیم. این کتاب جزو مجموعه شعر‌هایی است که در سال ۹۶ منتشر شد و از تازه‌های نشر در این سال است.

سیب هوس کتابی که از عاشقانه های صباغ نو می گوید/// نوروز

مجموعه شعر سیب هوس، گزیده‌ای از غزل‌های امید صباغ نو است که در انتشارات نیماژ منتشر شده است. در کتاب «سیب هوس» ۱۳ غزل چاپ نشده، در کنار ۷۲ غزل انتخابی از ۷ مجموعه غزل منتشر شده بین سال‌های ۸۸ تا ۹۶ قرار گرفته است.

بخش زیادی از این غزل‌ها برای چاپ در این گزیده ویرایش و تغییر پیدا کرده‌اند. بیشتر غزل‌های این مجموعه عاشقانه هستند، اما تعدادی از غزل‌های آیینی و اجتماعی هم در آن چاپ شده اند. پیش‌تر غزل «سیب هوس» با صدای خواننده جوان، امیر عظیمی منتشر شده است.

درباره شعر‌های این شاعر باید گفت که امید صباغ‌نو در طول این سال‌ها سعی کرده، فضایی شخصی در غزلش خلق کند که نظر مخاطبانش نشان می‌دهد تا حدود زیادی به هدفش نزدیک شده است.

امید صباغ نو تا کنون مجموعه‌های شعری، چون مجموعه غزل "می میرم اگر روی دلم پا بگذاری"، مجموعه غزل "تاریخ بی حضورتو یعنی دروغ محض!» و مجموعه غزل خودزنی را منتشر کرده است.

شعری از امید صباغ نو در کتاب جدیدش را بخوانید.

به فکر معجزه‌ای تازه بودم و ناگاه-
خدا گرفت به دست تو امتحان مرا!

نه تو خلیل خدایی، نه من چو اسماعیل
بگیر خنجر و در دم بگیر جان مرا!

چه روزگار غریبی‌ست، بعد رفتن تو
بغل گرفته غمی کهنه آسمان مرا

تو را به حرمت عشقت قسم، بیا برگرد
بیا و تلخ‌تر از این نکن دهان مرا…

انتهای پیام/

معرفی كتاب سيب هوس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««سیب هوس»؛ کتابی که از عاشقانه‌های اميد صباغ نو می‌گوید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..