تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اوپو گوشی هوشمند A1 را بی سر و صدا در چین معرفی کرد

گوشی هوشمند اوپو اِی وان بی سر و صدا در چین معرفی شد و در تاریخ یک آوریل (۱۲ فروردین) به بازار عرضه می‌شود.

مقاله‌های مرتبط:

شرکت چینی تولیدکننده گوشی‌های هوشمند اوپو که به تولید گوشی‌های با کیفیت بالا و قیمت مناسب معروف است با معرفی گوشی هوشمند اوپو اِی وان سطح خود را در زمینه‌ی گوشی‌های میان رده بالاتر برد. این گوشی مجهز به صفحه نمایشی با ابعاد ۱۸:۹ و اندازه‌ی 5.7 اینچی از نوع S-IPS به همراه ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و باتری ۳۱۸۰ میلی آمپر ساعتی است.

اوپو ای وان

یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با فوکوس ثابت در قسمت جلویی دستگاه وجود دارد، همچنین اوپو اِی وان فاقد اسکنر اثر انگشت است و به جای آن از فناوری تشخیص چهره استفاده می‌کند.

اوپو A1 در تاریخ یک آوریل (۱۲ فروردین) در چین و در رنگ‌های قرمز گیلاسی و آبی تیره و با قیمتی حدود ۱۷۹ یورو عرضه خواهد شد.

اوپو ای وان اوپو ای وان اوپو ای وان اوپو ای وان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اوپو گوشی هوشمند A1 را بی سر و صدا در چین معرفی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..