تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




30 سال پیش کدام کشور پراید را تبلیغ می‌کرد؟ + فیلم

تبلیغ پراید در کره جنوبی متعلق به 30 سال قبل + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تولید خودروی پراید برای اولین بار در کشور کره جنوبی با دو مدل   DM و FS آغاز شد. البته این نام در طول زمان تغییر کرده است.  ورود این خودرو به ایران توسط شرکت سایپا در سال 1372 صورت گرفت.  فورد و کیا نخستین شرکت‌های خودروسازی بودند که به تولید پراید پرداختند.

در واقع پراید به سفارش فورد، توسط شرکت ژاپنی مزدا و با نام مزدا 121، در آمریکای شمالی با نام فوردفستیوا و کیا پراید در شرکت کیاموتورز کره جنوبی  تولید شد. شرکت سایپا در سال 2001 خط تولید پراید را خریداری کرد. 

ویدئوی زیر تبلیغی جالب از پراید در کره جنوبی را نشان می‌دهد که متعلق به 30 سال قبل است. 

انتهای پیام/

تبلیغ پراید در کره جنوبی متعلق به 30 سال قبل



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «30 سال پیش کدام کشور پراید را تبلیغ می‌کرد؟ + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..