تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تحریم 10 شخص ایرانی به اتهام حملات سایبری از سوی آمریکا+تصویر

وزارت خزانه داری آمریکا یک نهاد و 10 شخص ایرانی را به ادعای فعالیت های مخرب سایبری و هدف قراردادن صدها دانشگاه، تحریم کرد.

آمریکا به ادعای حملات سایبری، 10 شخص ایرانی را تحریم کرد

 در اطلاعیه روز جمعه وزارت خزانه داری آمریکا آمده است: در اقدام هماهنگ با وزارت دادگستری ایالات متحده، دفتر نظارت بر دارایی های خارجی (OFAC) وزارت خزانه داری ایالات متحده، یک نهاد ایرانی و 10 نفر از افراد ایران را تحت فرمان اجرایی E.O) 13694) 'مسدود سازی اموال برخی افراد مشارکت کننده در فعالیت های قابل ملاحظه تخریب سایبری، مورد تحریم قرار داد.

به ادعای این دفتر، افراد و نهاد معرفی شده دارایی های اطلاعاتی ارزشمندی را از صدها دانشگاه آمریکا، دانشگاه های کشورهای ثالث و شرکت های رسانه ای خصوصی سرقت می کردند.

سیگل مندلکر قائم مقام وزارت خزانه داری آمریکا مدعی شد: ایران همواره فعالیت های مخرب سایبری علیه ایالات متحده و همپیمانان آن داشته است.

موسسه سایبری سپاه پاسداران در موسسه مبنا یک شبکه هکری است که با نفوذ به صدها دانشگاه، اطلاعات حساس آن ها را ربوده است.

ما سرقت از مالکیت معنوی ایالات متحده و یا نفوذ به موسسات و دانشگاه های تحقیقاتی را تحمل نخواهیم کرد. وزارت خزانه داری به طور سیستماتیک از اختیارات تحریم ها استفاده می کند تا شیوه های مخرب سایبری ایران را برملا سازد و ایران را برای حملات کیفری سایبری پاسخگو نگه دارد.

در نتیجه اقدام امروز، تمام اموال و منافع مالکیت افراد تعیین شده در معرض صلاحیت ایالات متحده مسدود شده است و اتباع آمریکا از انجام معاملات با آنها ممنوع هستند.

بر پایه این اطلاعیه، مؤسسۀ مبنا یک شرکت ایرانی دانسته شده است که در سرقت شناسه های شخصی و منابع اقتصادی برای افزایش منافع مالی خصوصی فعالیت می کند.

دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا همچنین غلامرضا رفعت نژاد، احسان محمدی، سید علی میرکریمی، مصطفی صادقی، سجاد طهماسبی، عبدالله کریما، ابوذر گوهری مقدم، روزبه صباحی، محمد رضا صباحی و بهزاد مرسی را هم در لیست این تحریم ها قرار داده است.

تحریم 10 شخص ایرانی به اتهام حملات سایبری از سوی آمریکا+تصویر

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: irna.ir

loading...

loading...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تحریم 10 شخص ایرانی به اتهام حملات سایبری از سوی آمریکا+تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..