تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترکیب تیم ملی ایران اعلام شد/ غیبت آزمون و طارمی در ترکیب ثابت

ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای انجام دیدار برابر تیم ملی تونس اعلام شد.

به گزارش شمانیوز، و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار امشب برابر تونس با این ترکیب ۱۱ نفره بازی را آغاز می‌کند: علیرضا بیرانوند، رامین رضاییان، محمدرضا خانزاده، روزبه چشمی، میلاد محمدی، علی کریمی، احسان حاج صفی، مسعود شجاعی، کریم انصاری فرد، وحید امیری و رضا قوچان نژاد.
هفت بازیکنی که معمولا در طول رقابت‌های انتخابی جام جهانی در ترکیب ابتدایی تیم ملی قرار داشتند در ترکیب آغازین دیدار برابر تونس حضور ندارند، به دلیل مصدومیت (مرتضی پورعلی گنجی، مهدی طارمی، سردار آزمون) یا به دلیل گزینه‌های فنی بر اساس برنامه آماده سازی کارلوس کی روش برای این بازی‌ها (علیرضا جهانبخش، سعید عزت اللهی و سید جلال حسینی). این دیدار ساعت ۱۹:۱۵ به وقت محلی و ۲۲:۴۵ به وقت ایران آغاز می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترکیب تیم ملی ایران اعلام شد/ غیبت آزمون و طارمی در ترکیب ثابت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..